ژان تاد تایید کرد که مایکل شوماخر پیگیر اقدامات میک می باشد


فرمول یک ایران – ژان تاد مدیر فیا می گوید که مایکل شوماخر پیشرفت پسرش میک را در راه رسیدن به فرمول یک دنبال می کند. مدیر 74 ساله فرانسوی فیا در مصاحبه ای با شبکه RTL در مورد وضعیت سلامت مایکل شوماخر بیان کرد: این سوالی است که من می خواهم فوق العاده در مورد آن کم حرفی کنم.(مراقب حرف زدنم باشم). من اغلب اوقات مایکل را می بینم، یک یا دو بار در ماه!...

فرمول یک ایران – ژان تاد مدیر فیا می گوید که مایکل شوماخر پیشرفت پسرش میک را در راه رسیدن به فرمول یک دنبال می کند.

مدیر 74 ساله فرانسوی فیا در مصاحبه ای با شبکه RTL در مورد وضعیت سلامت مایکل شوماخر بیان کرد:

این سوالی است که من می خواهم فوق العاده در مورد آن کم حرفی کنم.(مراقب حرف زدنم باشم). من اغلب اوقات مایکل را می بینم، یک یا دو بار در ماه! جواب من به این سوال همیشه یک شکل است و آن هم اینست که او می جنگد. ما تنها می توانیم برای او و خانواده اش این را آرزو کنیم که اوضاع برایشان بهتر شود.

تاد به طرفداران مایکل شوماخر که از سال 2013 تا به الان او را ندیده اند اطمینان داد “که این راننده آلمانی به بهترین شکل تحت مراقبت قرار گرفته و در مکان بسیار راحتی قرار دارد.”

تاد در مورد اینکه ایا مایکل توانایی دنبال کردن اقدامات میک را دارد نیز اینگونه پاسخ داد:

البته که او پسرش را دنبال می کند. میک احتمالا در فصل بعد فرمول یک حضور پیدا می کند و مسابقه می دهد که چالش بزرگی برایش خواهد بود. ما فوق العاده خوشحال خواهیم شد که یک شوماخر جدید را در بالاترین سطح مسابقات اتومبیلرانی داشت باشیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس