در مسابقه ترکیه شانس و اقبال با دنیل ریکاردو همراه نبود


فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو از تیم رنو می گوید که در گرندپری فرمول یک ترکیه شانس و اقبال با او یار نبوده است. راننده استرالیایی مسابقه ترکیه را از رده پنجم آغاز کرد اما حادثه ابتدای مسابقه با هم تیمی اش باعث شد که در نهایت او به رده دهم و کسب یک امتیاز بسنده کند. او پس از مسابقه گفت: ما استارت عالی داشتیم اما من بین لوئیس [همیلتون] و استبان در...

فرمول یک ایراندنیل ریکاردو از تیم رنو می گوید که در گرندپری فرمول یک ترکیه شانس و اقبال با او یار نبوده است.

راننده استرالیایی مسابقه ترکیه را از رده پنجم آغاز کرد اما حادثه ابتدای مسابقه با هم تیمی اش باعث شد که در نهایت او به رده دهم و کسب یک امتیاز بسنده کند. او پس از مسابقه گفت:

ما استارت عالی داشتیم اما من بین لوئیس [همیلتون] و استبان در پیچ اول له شدم، بنابراین جایی برای رفتن نداشتم و با هم تیمی ام برخورد کردم و این آخرین گزینه ای است که خواهان انتخاب آن هستید.

چند موقعیت را در این حادثه از دست دادیم و پس از آن وقتی روی لاستیک های اینترمدیت رفتیم دیگر نمی توانستیم [به خوبی با آنها] تا آخر مسابقه پیش رویم.

لحظاتی در طول مسابقه وجود داشت که به من گفتند من یکی از سریعترین ها هستم، سپس چند دور بعد لاستیک هایم کاملاً از بین رفته بودند، بنابراین همه اینها کمی شانس و اقبال بود.

بدیهی است که یک تبریک بزرگ به لوئیس برای به دست آوردن هفتمین قهرمانی رانندگان می گویم و اینکه بدست آوردن این قهرمانی با چنین عملکرد و سلطه ای در مسابقه ترکیه، بسیار چشمگیر بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر