فراری بهترین نتیجه فصل خودش را در ترکیه کسب کرد


فرمول یک ایران – تیم اسکودریا فراری در مسابقه فرمول یک ترکیه توانست با یک سکوی سومی و یک رده چهارمی بهترین نتیجه فصل خودش را کسب کند. سباستین فتل که اولین سکوی فصل خودش را به دست آورد بیان کرد: بعضی از مسابقات وجود دارند که خاص هستند، مسابقاتی که همه چیز می تواند در آن رخ دهد. فکر کنم مسابقه ترکیه نشان داد که من رابطه خاصی با استانبول پارک...

فرمول یک ایران – تیم اسکودریا فراری در مسابقه فرمول یک ترکیه توانست با یک سکوی سومی و یک رده چهارمی بهترین نتیجه فصل خودش را کسب کند.

سباستین فتل که اولین سکوی فصل خودش را به دست آورد بیان کرد:

بعضی از مسابقات وجود دارند که خاص هستند، مسابقاتی که همه چیز می تواند در آن رخ دهد. فکر کنم مسابقه ترکیه نشان داد که من رابطه خاصی با استانبول پارک دارم.

دوران فرمول یک من از این پیست شروع شد و دوباره در اینجا هستم، آن هم در فصل خیلی سختی که داشتم موفق شدم که بتوانم (در اینجا) برای اولین بار به سکو برسم.

دور اول فوق العاده بود. من خیلی خوب راه افتادم و با تایر های سنگین بارانی، چسبندگی خوبی را داشتم. سپس، وقتیکه ما روی تایرهای اینترمدیت رفتیم کمی به چالش بیشتری برخوردم.

فکر می کنم که این واقعیت که آب کمتری روی پیست بود، به من کمک کرد و بنابراین در بخش انتهایی مسابقه من واقعا سریع بودم. در دور های آخر، به من به چارلز و پرز که باهم رقابت می کردند رسیدم. چارلز از ریسینگ پوینت سبقت گرفت اما در پیچ 12 قفل کرد و بنابراین من به سمت شعاع داخلی رفتم و من هم رده دومی را از دست دادم.(منظور نزدیک بودن برای سبقت گرفتن از پرز بود) من برای چارلز ناراحتم و درک می کنم که او بابت اتفاقی که رخ داده خیلی عصبانی است، به این خاطر که به دلایل زیادی من خودم را در او می بینم.

اما او خیلی قدرتمند است که خیلی زود چنین روزی کاملا برایش غیرمهم به نظر خواهد رسید. او خیلی خوب رانندگی کرد.

چارلز لکلرک که در رده چهارم مسابقه را تمام کرد بیان نمود:

من فوق العاده از خودم ناراحت هستم. در پیچ آخر اشتباه کردم و واقعا چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد به این خاطر که در نهایت این نتیجه است که اهمیت دارد.

شروع بدی را از مسیر کثیف پیست داشتم، اما پس از آن اوضاع بهتر شد و در میانه مسابقه ما فوق العاده سریع بودیم و منم کارم را برای رسیدن به افراد پیشتاز که چندین ثانیه جلوتر بودند به خوبی انجام دادم اما در آخر من همه چیز را خراب کردم.

از تیم عذر خواهی می کنم، چونکه ما می توانستیم در مسابقه در رده دوم قرار بگیریم. از طرف دیگر، من برای سب خوشحالم به خاطر اینکه او فصل سختی را داشت و کاملا شایسته سکو بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک