فاجعه شش بار اسپین والتری بوتاس در مسابقه ترکیه


فرمول یک ایران – خودروی مرسدس والتری بوتاس در ابتدای مسابقه ترکیه آسیب دید و در حین مسابقه شش بار اسپین شد، به همین خاطر راننده فنلاندی مسابقه خود را فاجعه نامید. بوتاس باید هشت امتیاز بیشتر از لوئیس همیلتون کسب می کرد تا قهرمانی هم تیمی اش به تاخیر بیافتد اما او مسابقه را در رده 14ام تمام کرد. برخورد بوتاس با استبان اکون باعث شد تا W11 او آسیب...

فرمول یک ایران – خودروی مرسدس والتری بوتاس در ابتدای مسابقه ترکیه آسیب دید و در حین مسابقه شش بار اسپین شد، به همین خاطر راننده فنلاندی مسابقه خود را فاجعه نامید.

بوتاس باید هشت امتیاز بیشتر از لوئیس همیلتون کسب می کرد تا قهرمانی هم تیمی اش به تاخیر بیافتد اما او مسابقه را در رده 14ام تمام کرد. برخورد بوتاس با استبان اکون باعث شد تا W11 او آسیب ببیند و بوتاس توضیح داد که آسیب وارد شده منجر به یک “مسابقه فاجعه” شد:

در پیچ اول اسپین داشتم که از برخورد با رنو جلوگیری کردم، سپس در پیچ نهم و در دور اول برخورد داشتم.

خودروو درست کار نمی کرد. احساس می کردم که فرمان در مستقیمی به سمت چپ می رود و سپس در پیچ های چپگرد، خودرو رفتار متفاوتی دارد و می لغزد.

تمام لحظاتی که داشتم، آنطور نبود که باید باشد. یک مسابقه شلوغ بود، یک مسابقه فاجعه بار. بدیهی است که من سعی می کردم تا آنجا که می توانم فشار بیاورم، زیرا چیزی برای از دست دادن وجود نداشت. وقتی عقب افتادم تا آنجا که می توانستم فشار آوردم، اشتباهاتی مرتکب می شدم و مطمئناً با آسیب دیدگی اوضاع دشواری ایجاد شد.

این می تواند سخت ترین مسابقه و [بدترین] نتیجه ای باشد که تاکنون در فرمول یک داشته ام.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا