همیلتون از برنامه ها و اهداف آینده‌اش می‌گوید


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون، در روز بارانی پیست استانبول پارک ترکیه، پس از قطعی کردن هفتمین قهرمانی جهان خود در مصاحبه ی پس از مسابقه توضیح داد که مبارزات ضد نژادپرستی فرمول یک مهمترین دلیلی است که باعث می شود او سال آینده نیز در مسابقات فرمول یک بماند. راننده ی بریتانیایی تیم مرسدس که با پیروزی در گرندپری ترکیه عنوان قهرمانی سال 2020 را از آن...

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون، در روز بارانی پیست استانبول پارک ترکیه، پس از قطعی کردن هفتمین قهرمانی جهان خود در مصاحبه ی پس از مسابقه توضیح داد که مبارزات ضد نژادپرستی فرمول یک مهمترین دلیلی است که باعث می شود او سال آینده نیز در مسابقات فرمول یک بماند. راننده ی بریتانیایی تیم مرسدس که با پیروزی در گرندپری ترکیه عنوان قهرمانی سال 2020 را از آن خود کرد، در هفته های اخیر با گمانه زنی هایی درباره آینده خود در فرمول یک محاصره شده است.

اما پیش از اعلام نتایج مذاکرات طولانی لوئیس همیلتون با مرسدس برای نهایی کردن یک قرارداد جدید برای فصل آینده، همیلتون در مورد آینده اش در این رقابت ها توضیح داد که فعالیت های ضد نژادپرستی در فرمول یک، به علاوه تمایل به پایداری در این ورزش، از عوامل اساسی هستند که او را برای ادامه ی حضور در این رشته ترغیب می کنند.

لوئیس همیلتون بعد از اتمام گرندپری ترکیه در مصاحبه با مارک وبر، دقیقا روی پودیوم و پس از قطعی شدن قهرمانی اش، در مورد آینده خود گفت:

من احساس می کنم تازه شروع کرده ام. این واقعا عجیب است. من از نظر جسمی در شرایط عالی هستم و از نظر ذهنی (فصل 2020) چالشی بود که نمی دانستم چگونه از آن عبور کنم.

اما با کمک دوستان خوب اطرافم و همچنین با کمک تیم، من توانستم سرم را بالاتر از آب نگه دارم و تمرکز خودم را حفظ کنم؛ بنابراین من واقعاً امیدوارم که سال آینده بهتر باشد .

من دوست دارم بمانم. احساس می کنم هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. مسلما می دانید که ما تازه شروع کرده ایم. من می خواهم تا جایی ادامه دهم که خودمان را به عنوان یک ورزش مسئول بدانیم. تا درک کنیم که باید با مسائل حقوق بشر کشورهایی که می رویم، روبرو شویم و آنها را نادیده نگیریم.

این که چطور می توانیم با آن کشورها ارتباط بهتری داشته باشیم و به آنها کمک کنیم و آنها را توانمند کنیم، تا واقعاً تغییر کنند؛ نه 10 سال دیگر، نه 20 سال دیگر، اکنون. من می خواهم به فرمول یک و مرسدس در این سفر کمک کنم.

و همچنین به ویژه حرکت به سمت پایداری بیشتر (اشاره به تغییرات فصل 2022). می دانید به عنوان یک ورزش مهم ترین چیز این است که ما باید پایدارتر باشیم. من می خواهم تلاش کنم تا ببینم آیا می توانم بخشی از آن باشم؛ حداقل در مرحله اولیه آن.

همیلتون از برنامه ها و اهداف آینده‌اش می‌گویدهمیلتون از برنامه ها و اهداف آینده‌اش می‌گوید

هفتمین قهرمانی لوئیس همیلتون در فرمول یک ترکیه 2020

یک کاسه سوپ، برنامه مهمانی امشب لوئیس همیلتون

لوئیس همیلتون توضیح داد که مهمانی قهرمانی فصل 2020 امشب او، احتمالاً یک کاسه سوپ ماینسترون و یک بطری نوشیدنی همراه با تماشای مسابقه ی امروز خواهد بود. وی همچنین اعتقاد دارد زندگی تحت رعایت قوانین و پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا ، نوعی فداکاری است که او به آن عادت کرده است.

راننده ی بریتانیایی مرسدس گفت:

من امسال از خانه بیرون نرفتم و حتی برای قرار شام نیز خانه ام را ترک نکردم.

من هر روز سرویس اتاقم را می گیرم و در واقع هیچ چیز هیجان انگیزی در اطرافم نیستم. و این طبیعتاً به این خاطر است که من یک مبارزه برای قهرمانی داشتم؛ بنابراین نمی خواستم ریسک کنم. من فکر می کنم امسال بیش از همیشه در تمام زندگی ام چیز هایی را فدا کردم. و می دانید، این کار واقعا مشکل است.

امشب می خواهم به خانه بروم و به احتمال زیاد برای من هیجان انگیزترین برنامه ی ممکن نخواهد بود. احتمالاً فقط مسابقه را تماشا می کنم. من معمولاً یک سوپ ماینسترون می خورم اما قطعاً یک بطری نوشیدنی در کنار آن خواهم داشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین