لوئیس همیلتون در مصاحبه پس از مسابقه: نمی‌توانم کلمات مناسب را پیدا کنم


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون توانست پیروز رقابت فرمول یک ترکیه 2020 باشد و با این اوصاف از همین حالا هفتمین قهرمانی خود را تضمین کرد و به رکورد مایکل شوماخر رسید. همیلتون در این آخر هفته اصلا از شرایط راضی نبود و در تعیین خط هم به جایگاهی بهتر از ششم نرسید. او چندین بار از پیست ترکیه انتقاد کرد و آن را “افتضاح” و “آشغال به تمام معنا” نامید. اما...

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون توانست پیروز رقابت فرمول یک ترکیه 2020 باشد و با این اوصاف از همین حالا هفتمین قهرمانی خود را تضمین کرد و به رکورد مایکل شوماخر رسید.

همیلتون در این آخر هفته اصلا از شرایط راضی نبود و در تعیین خط هم به جایگاهی بهتر از ششم نرسید. او چندین بار از پیست ترکیه انتقاد کرد و آن را “افتضاح” و “آشغال به تمام معنا” نامید.

اما او روز یکشنبه عملکرد کاملا متفاوتی داشت و در پیست بارانی و لغزنده استانبول رانندگی بی نقصی از خودش نشان داد و با مدیریت مناسب لاستیک هایش توانست از جایگاه ششم به جایگاه اول برسد و علاوه بر پیروزی در فرمول یک ترکیه، به هفتمین قهرمانی جهان برسد.

لوئیس همیلتون در مصاحبه پس از مسابقه در حالی که کمی احساساتی شده بود گفت که نمی‌تواند کلمات مناسب را برای توصیف شرایطش به کار بگیرد:

من قطعا کمی برای پیدا کردن کلمات مناسب به مشکل خورده‌ام. از تیم و تیم LH (طرفداران) بسیار متشکرم که در تمام این سال‌ها در کنارم ماندند. و از خانواده‌ام [هم متشکرم].

این خیلی خیلی با آروزهایمان فاصله دارد.

در ادامه همیلتون از تمام کودکانی که این رقابت را دیدند خواست که هرگز ناامید نشوند و آرزوهایشان را دنبال کنند:

دیدن این برای کودکان خیلی مهم است. به کسی که می‌گوید شما نمی‌توانید به چیزی برسید، گوش نکنید. غیر ممکن ها را آروز کنید. آن را به واقعیت تبدیل کنید. شما باید برای آن تلاش کنید، آن را دنبال کنید و هرگز نا امید نشوید.

اکثر رانندگان به محض پایان یافتن رقابت به همیلتون تبریک گفتند. خصوصا سباستین فتل که در ثانیه های آخر توانست جایگاه سوم را به دست بیاورد. پس از او پرز و والتری بوتاس – که امروز توسط هم تیمی خودش لپ شد – هم به سراغ او آمدند و قهرمانی راننده بریتانیایی را تبریک گفتند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403