همیلتون در پیست افتضاح ترکیه تمام تلاشش را کرد


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون در طول تعیین خط فرمول یک ترکیه 2020 “تمام تلاشش” را کرد اما در این “پیست افتضاح” کار زیادی از دستش بر نمی آمد. راننده بریتانیایی می توانست در این پیست به هفتمین قهرمانی جهان برسد اما شرایط آن طور که میخواست پیش نرفت. همیلتون قبلا هم از این پیست انتقاد کرده بود و آن را آشغال به معنای واقعی کلمه نامید. در طول تعیین خط...

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون در طول تعیین خط فرمول یک ترکیه 2020 “تمام تلاشش” را کرد اما در این “پیست افتضاح” کار زیادی از دستش بر نمی آمد.

راننده بریتانیایی می توانست در این پیست به هفتمین قهرمانی جهان برسد اما شرایط آن طور که میخواست پیش نرفت.

همیلتون قبلا هم از این پیست انتقاد کرده بود و آن را آشغال به معنای واقعی کلمه نامید. در طول تعیین خط هوا بارانی شد و معمولا همیلتون در این شرایط عملکرد خیلی خوبی دارد اما این هفته عملکرد لازم را نداشت و به جایگاه ششم رسید. این در حالی است که نهایتا لنس استرول پیروز مسابقه شد.

همیلتون در ادامه گفت که مشکل یا از بیرون نکشیدن قدرت ماشین یا پیست افتضاح است:

در آنجا نمی توان چسبندگی داشت.

ما تمام تلاشمان را کردیم و بهترین کاری که میتوانستیم را انجام دادیم. و این سریع ترین حالتی بود که میتوانستیم داشته باشیم.

پیست حس افتضاحی دارد. عین رانندگی روی یخ است.

و به هر دلیلی که هست، دیگران لاستیک هایشان را سریع تر از ما گرم میکنند. فکر میکنم همه ما با مشکل مواجه شده ایم اما برخی اوضاع بهتری نسبت به دیگران دارند.

من تا جایی که میتوانستم تلاش کردم. من اسپین نشدم، اشتباه نکردم. من با هر چیزی که داشتم بهترین عملکرد را از خودم نمایش دادم

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی