اتباع خارجی شکایت خود در حوزه خرید سیمکارت را ثبت کنند


اتباع خارجی شکایت خود در حوزه خرید سیمکارت را ثبت کنند

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره‌داغی گفت: چنانچه اتباع غیر ایرانی در مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطی و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی دچار مشکل شده و این دفاتر از ارایه خدمت به آنان خودداری کنند، می‌توانند با مراجعه به سامانه 195 به آدرس https://195.cra.ir یا تماس...

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره‌داغی گفت: چنانچه اتباع غیر ایرانی در مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطی و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی دچار مشکل شده و این دفاتر از ارایه خدمت به آنان خودداری کنند، می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ به آدرس https://۱۹۵.cra.ir یا تماس با شماره ۱۹۵ شکایت خود را از این دفاتر ثبت کنند.
وی افزود: پیش بینی شده تا به شکایات اتباع غیر ایرانی در مورد ارایه نشدن خدمات در دفاتر پیشخوان و خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به شکل فوری رسیدگی می‌شود.
قره‌داغی درباره تعداد سیم‌کارت‌هایی که اتباع غیر ایرانی می‌توانند تهیه کنند، گفت: اتباع غیر ایرانی با داشتن مدارک هویتی معتبر شامل کارت پناهندگی، کارت اقامت (آمایش)، گذرنامه معتبر، کارت هویت و کارت سبز می‌توانند حداکثر سه سیم‌کارت فعال تلفن همراه به نام خود خریداری کنند.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینمای ایران در واکنش به ثبت نشدن سیم‌کارت برای مادرش، پستی را منتشر کرد.

«محمدجواد آذری جهرمی» امروز در اینستاگرام خود نوشت، یکی از مهاجرین عزیز افغانستانی، با انتشار این تصویر در صفحه اینستاگرامش، از مشکلاتی که تهیه سیم‌کارت برای مادرشان فراهم کرده بود نوشته بودند و خواسته بودند به این موضوع رسیدگی شود.

وی افزود: موضوع را بررسی کردم؛ هیچ محدودیتی برای واگذاری سیم‌کارت به مهاجرینی که دارای مدارک اقامتی معتبر باشند، وجود ندارد.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: برای واگذاری سیم‌کارت به مادر بازیگر مزبور، هیچ استعلامی از سامانه احراز هویت سازمان تنظیم مقررات نشده است.

آذری جهرمی افزوده است، این بدان معناست که دفتر خدمات ارتباطی، از وظایف خود تخطی کرده که به او گفته‌اند سیم‌کارت به شما نمی‌دهند، تا چند تومان پول بیشتر بگیرند و نقره داغش کنند. انصافا، بی‌وجدانی است.

وی تصریح کرد: به سازمان تنظیم مقررات دستور دادم که اولا دفتر متخلف شناسایی، برخورد قانونی با ایشان، به عمل آید. در سامانه ۱۹۵هم امکان ثبت شکایات اتباع سایر کشورها از دفاتر خدماتی فراهم آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل