‌ افتتاح 42 پروژه آموزشی در قالب 121 کلاس درس در لرستان


‌ افتتاح 42 پروژه آموزشی در قالب 121 کلاس درس در لرستان

در آئین ویدئو کنفرانس افتتاح متمرکز 1550 پروژه آموزشی تربیتی و رفاهی سراسر کشور سهم استان لرستان 42 پروژه آموزشی در قالب 121 کلاس درس در 9 شهرستان استان بود که امروز توسط ریاست محترم جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در حاشیه این مراسم که امروز ۲۲ آبان‌ماه صورت گرفت، با تأکید بر اهمیت مدرسه‌سازی به‌عنوان محور توسعه از نقش خیرین به‌عنوان یکی از محورهای اصلی این نهضت نام برد و اظهار کرد: مشارکت و همیاری برای ساخت آینده جامعه کاری ارزشمند است و از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی با تأکید بر لزوم گسترش مشارکت عموم مردم در امر مدرسه‌سازی تصریح کرد: ساختن مدرسه به‌عنوان ایجاد مسیر موفقیت برای نسل آینده، مورد تأکید است و همگان می‌توانند بااطلاع و مشارکت در طرح‌های جدید مدرسه‌سازی در این امر مهم، سهیم شوند.

ثمینی خاطرنشان کرد: در این مراسم ۴۲ پروژه در قالب ۱۲۱ کلاس درس و با اعتباری بالغ‌بر ۳۱۵ میلیارد ریال در سطح استان لرستان توسط ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسید و تعداد ۳۲۱۱ دانش‌آموز لرستانی از این فضاهای آموزشی جدید، بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است با افتتاح این تعداد پروژه در شهرستان‌های؛ الشتر، الیگودرز، بروجرد، پلدختر، چگنی، خرم‌آباد، دورود، کوهدشت و نورآباد، حدود ۱۳ هزار و ۳۰۴ مترمربع به فضای آموزشی استان اضافه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت