از رابطه جنسی چه می دانید و چه می خواهید؟


به راستی از رابطه جنسی چه می دانید و چه می خواهید؟وقتی بحث از رابطه جنسی می شود این سوالات در ذهن...

به راستی از رابطه جنسی چه می دانید و چه می خواهید؟
وقتی بحث از رابطه جنسی می شود این سوالات در ذهن شما پیش می آید که؛
رابطه جنسی چیست؟
زنان و مردان از رابطه جنسی چه می خواهند؟
آیا رابطه جنسی در زنان و مردان متفاوت است؟
چرا تا این حد پیرامون رابطه جنسی، شکایت وجود دارد؟
و....
آمار و مطالعات نشان می دهند، یکی از عوامل تاثیرگذار در مشاجره ها، اختلافات و شکایات موجود در رابطه ی عاطفی، عدم شناخت و آگاهی نسبت به رابطه جنسی است در حدی که شاید نسبت به پاسخ این پرسش ساده، تحت عنوان "رابطه جنسی چیست؟" آگاهی نداشته باشید.
در این متن قرار است به رابطه جنسی و رابطه جنسی زنان پرداخته شود.

رابطه جنسی چیست؟

برای ورود به یک رابطه ی عاطفی لازم است نسبت به اینکه "رابطه جنسی چیست؟" آگاهی پیدا کنید.

طبق پژوهش ها تعریف رابطه ی جنسی از دیدگاه زن و مرد متفاوت است.

از دیدگاه مردها، رابطه جنسی شامل هر نوع فعالیت جسمی از نوازش و هم آغوشی گرفته تا همبستری کامل است.

تعریف رابطه جنسی از دیدگاه زن ها، هر نوع فعالیت جسمی یا غیرجسمی است که فرد در آن وارد شده و از طریق آن با فرد مقابل، پیوند احساسی برقرار می کند.

از نظر زنان و مردان، رابطه ی جنسی چیست؟

از دیدگاه زنان، تعریف رابطه جنسی از بوسه ها و نوازش های عاشقانه گرفته تا ملاقات های پنهانی به عبارتی هر نوع پیوند احساسی حتی اگر همبستری هرگز در آن رابطه اتفاق نیفتد.

تحقیقات نشان داده اند که مردها رابطه ی جنسی را فقط فعالیتی جسمی جنسی و از این دست می دانند در حالی که زن ها رابطه ی جنسی را ارتباطی احساسی می دانند.

مردها رابطه جنسی را همبستری می دانند در حالی که زن ها رابطه جنسی را زبان عشق می دانند.

طبق مطالعات، یکی از تفاوت های مردان و زنان در رابطه جنسی این است که در مردها تنها جذابیت های جسمی و ظاهری کافیست که بخواهند با زنی همبستری داشته باشند.

در حالی که اگر زنی بخواهد با مردی رابطه جنسی برقرار کند، لازم است از فیلتر عشق، علاقه و تعهد عبور کند.

یکی دیگر از تفاوت های مردان و زنان در برقراری رابطه جنسی این است که مدت زمان آشنایی، از عوامل موثر برای برقراری رابطه جنسی زن با مرد است در حالی که از نظر مردان، زمان هیچ تاثیری در برقراری رابطه جنسی ندارد.

چیزهایی که باید درباره ی رابطه جنسی زنان بدانید....

آیا در موضوع رابطه جنسی، تعریف آن و دانستن پاسخ "رابطه جنسی چیست"کافی است یا برای ورود به یک رابطه ی عاطفی و همچنین زندگی با کیفیت، لازم است فراتر از اینها بروید؟

در موضوع رابطه جنسی(رجوع؛ مقاله چند مسئله ی رابطه جنسی)، میان زنان و مردان تفاوت هایی وجود دارد یعنی رابطه جنسی زنان و رابطه جنسی مردان(رجوع؛ مقاله رابطه جنسی مردان) هر کدام دارای مشخصه های متفاوتی است زیرا زن و مرد با هم تفاوت دارند اما این تفاوت به معنای بهتر بودن و یا بدتر بودن نیست بلکه تفاوت های طبیعی هستند که لازم است هر فردی برای ورود به رابطه ی عاطفی نسبت به آنها شناخت پیدا کند.
در اینجا به 3نکته ی مهم در رابطه جنسی زنان، اشاره شده است:

خواسته ی زنان از رابطه جنسی چیست؟

رابطه جنسی زنان(رجوع؛ مقاله رابطه جنسی زنان) با رابطه جنسی مردان متفاوت است. یکی از تفاوت ها، تفاوت در خواسته های آنهاست به عبارتی زنان و مردان از رابطه ی جنسی،

خواسته های یکسانی ندارند.

طبق تحقیقات و مطالعات، انگیزه زن ها از رابطه جنسی با هزاران سال پیش هیچ تفاوتی نکرده است تنها تفاوت زن امروزی این است که قبح مطرح کردن مسائل جنسی از بین رفته و در مورد آن گفتگو می شود.

پنج خواسته ی عمده ی بسیاری زن ها که قبل از نیاز به رابطه جنسی، از مردها انتظار دارند:

احساس جذاب بودن و خاص بودن به آنها بدهند. احساس دوست داشته شدن و حمایت شدن را به آنها انتقال دهند. نازشان را بخرند. همسرشان آنها را در آغوش بکشد و ناز و نوازش کند. راجع به احساسات شان صحبت کنند.

رابطه جنسی زنان به این شکل است که آنها برای برقراری رابطه به مقدمه نیاز دارند و مایل هستند در ابتدا به آغوش کشیده شوند و پس از برقراری رابطه جنسی و همبستری تمایل دارند راجع به احساساتشان گفتگو کنند.
خواسته های عمده ی زنان در رابطه جنسی، نشانگر این است که زنان در وهله ی اول نیازمند دریافت عشق و احساسات هستند در حالی که مردها رابطه ای مملو از هیجان را می پسندند.

یکی از مهم ترین موانع در رابطه جنسی زنان چیست؟

محققان دریافته اند، استرس یکی از مهم ترین و بزرگ ترین موانع تمایلات جنسی در زنان است زیرا باعث احساسات منفی می شود و احساسات زن ها با تمایلات جنسی شان درهم تنیده شده است. اگر زنی خسته و دمغ یا نگران و دلواپس باشد، موتور رابطه جنسی او از کار می افتد، بنابراین بسیار مهم است که کمک کنید روانی آسوده و راحت داشته باشد و در این امر او را همراهی کنید.

در رابطه جنسی زنان، به ارگاسم رسیدن چگونه است؟

طبق تحقیقات تنها انسان های ماده به ارگاسم می رسند. تقریباً در تمام دیگر گونه های موجودات، رابطه جنسی به فعالیتی 7 تا 10 ثانیه ای محدود می شود که کاملاً به خدمت تولید مثل گرفته شده است و هیچ مقدمه و تشریفات خاصی ندارد.

تخمک گذاری انسان های ماده یعنی زنان، نمود ظاهری ندارد؛ بدین معنا که مرد هیچ گاه متوجه نمی شود زن چه موقع برای رابطه جنسی آماده است. به نظر می رسد این تدبیر نوعی مطابقت تکاملی محسوب می شود و به این علت است که مرد را همیشه دور و بر زن نگه دارد.

زنان چه تخمک گذاری داشته باشند یا نداشته باشند، تقریباً همیشه امکان برقراری رابطه جنسی دارند و این موضوع باعث می شود، رابطه جنسی عاملی همیشگی باشد تا همیشه مردها، دور و برشان باشند.

زیست شناسانی که سیرتکاملی و تحول انسان را بررسی می کنند، همچنین ارگاسم زن ها را به نوعی تدبیر مادر هستی برای کنترل نوع بشر می دانند. آنها بر این باورند اگر زنی احساس کند مردی که با او رابطه جنسی برقرار کرده ژن های مناسب مورد نیاز او را ندارد، بدنش تمایلی برای به ارگاسم رسیدن پیدا نمی کند.

گرچه، اگر او هر شب در رختخواب آماده و پرجنب و جوش باشد، می توان گفت مادر طبیعت دست کم از نقطه نظر سیر تکاملی می خواهد به او بگوید این مرد ژن های مناسب برای بچه دار شدن را دارد.

پس نتیجه گیری می شود که برای ورود به یک رابطه ی عاطفی و همچنین جهت داشتن یک زندگی سالم و باکیفیت لازم است نسبت به موضوع رابطه جنسی، شناخت و آگاهی پیدا کنید و نیاز است فراتر از تعریف رابطه ی جنسی بروید یعنی به "رابطه جنسی چیست" اکتفا نکنید.
موضوعی دیگر در رابطه جنسی، تفاوت میان زنان و مردان است حتی دیدگاه مردان و زنان در جواب به سوال "رابطه جنسی چیست" متفاوت است که باید از این تفاوت ها ی طبیعی آگاه شوید تا به درک بهتری در رابطه برسید.
این تفاوت ها به معنای مقایسه ی بهتر و بدتر و رقابت میان زنان و مردان نیست بلکه فقط و فقط، درک تفاوت های طبیعی است که یکی از این تفاوت های دانستنی و مهم، رابطه جنسی زنان و مردان است که باید نسبت به آنها آگاه شوید.
وقتی درک کردید و پذیرفتید که سیم پیچی مغز زن ها و مردها از یکدیگر متفاوت است و هر یک از آنها طرز فکر متفاوتی از عشق و رابطه جنسی دارند و اولویت های هر کدام با دیگری فرق دارد، می توانید تغییرات لازم را بر روی طرز فکرتان در خصوص رابطه جنسی اعمال کنید و خیلی زود خواهید دید که رابطه ی شما می تواند به یک رابطه ی عاطفی سالم تبدیل شود.

یک زندگی ایده آل بدان معناست که در آن افراد از قضاوت درباره ی نیازهای طرف مقابل دست بردارند و بعد از شناخت و آگاهی به درک یکدیگر و تلاش برای برآورده کردن نیازهای هم بپردازند.

دانستن و عملی کردن این نکته از واجبات رابطه ی عاطفی و برقراری رابطه ی جنسی است که خواسته ها و نیازهای مردان و زنان در رابطه ی جنسی متفاوت است و خوب یا بد وجود ندارد، فقط متفاوت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !