معرفی ایرباد تسکو مدل TH5356-TWC


معرفی ایرباد تسکو مدل TH5356-TWC

در مطلب پیش‌رو به ایرباد کاملا بی‌سیم TH5356 محصول تسکو نگاهی خواهیم داشت. ایربادهای بی‌سیم در چند سال اخیر مورد اقبال عمومی واقع شده‌اند.

شرکت تسکو با نام کامل توسن سیستم شرق، از سال ۱۳۸۱ تولید و عرضه‌ی انواع محصولات جانبی مختلف را در کشور آغاز کرد. هدست، اسپیکر، کابل، ماوس، کیبورد و محصولات متنوع دیگر، طیف وسایل جانبی این برند را تشکیل می‌دهند. هم‌زمان با افزایش محبوبیت انواع هدفون‌های کاملا بی‌سیم، تسکو نیز اقدام به عرضه ایربادهای کاملا بی‌سیم TH5356-TWC کرده است. در مطلب پیش‌رو به ویژگی‌های مختلف آن نگاهی اجمالی خواهیم داشت.

مشخصات فنی

مشخصات فنی هدفون TSCO TH5356 TWC
نوع هدفوندرون گوشی
نوع اتصالبلوتوث ۵
ظرفیت باتری ایربادها۴۰ میلی‌آمپر ساعت
ظرفیت باتری کیس شارژ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
رنج فرکانس۴ هرتز تا ۴۰ هزار هرتز
امپدانس اسپیکر۳۲ اهم
حساسیت اسپیکر۹۸ +/- ۳ دسیبل
حساسیت میکروفون۴۲- دسیبل
امپدانس میکروفون۲.۲ کیلو اهم
تسکو می‌خواهد با هدفون 5356 تمامی نیازهایی را که کاربر از یک هدفون کاملا بدون سیم نیاز دارد، مرتفع سازد. درون جعبه‌ی این محصول علاوه‌بر ایربادها، محفظه‌ی شارژ، کابل شارژ بسیار کوتاه microUSB و سه جفت سَری مختلف برای گوش‌هایی با اندازه‌های مختلف وجود دارند. یک دفترچه راهنمای استفاده از محصول به اضافه کارت گارانتی تسکو درون جعبه‌ی 5356 قرار گرفته است.

معرفی ایرباد تسکو مدل TH5356-TWC

ظاهر ایربادهای TH5356-TWC، ترکیبی از رنگ‌های مشکی و نقره‌ای است. یک LED بسیار کوچک روی هر کدام از ایربادها قرار دارد که نشان‌دهنده‌ی وضعیت است. زمانی‌که ایرباد را از درون جعبه شارژ بیرون می‌آورید، به‌صورت خودکار روشن می‌شوند. لوگوی تسکو روی قسمت پایینی هر کدام از ایربادها به‌چشم می‌خورد. این محصول ازطریق بلوتوث ۵ به دستگاه هوشمند متصل می‌شود و برای اتصال صرفا باید به بخش تنظیمات بلوتوث گجت هوشمند خود بروید و نام هدست را انتخاب کنید.

در قسمت بالای هر یک از ایربادها یک کلید فیزیکی وجود دارد که کنترل ایرباد و همچنین محتوای در حال پخش را با استفاده از ترکیب دو کلید ممکن می‌کند؛ به‌عنوان نکته‌ای جالب، با وجود قرار گرفتن تنها یک دکمه روی هر کدام از ایربادها، تقریبا تمامی کارها را می‌توان با استفاده از ترکیب آن‌ها انجام داد. برای پخش یا متوقف کردن موسیقی صرفا باید دکمه‌ی هرکدام از ایربادها را یک‌بار فشار دهید. برای افزایش صدا باید دکمه تعبیه شده روی ایرباد سمت راست را دوبار فشار دهید و برای کم‌ کردن حجم صدا دقیقا باید همین کار را روی ایرباد سمت چپ انجام دهید. برای رفتن به موسیقی قبلی و بعدی باید به ترتیب سه بار دکمه ایرباد سمت راست و چپ را بفشارید.

هر کدام از ایربادها دارای باتری ۴۰ میلی‌آمپرساعتی هستند که در مجموع ظرفیت باتری ۸۰ میلی‌آمپرساعت را به‌ارمغان می‌آورند. بنابر ادعای تسکو هدست TH5356 در حالت شارژ کامل توانایی پخش موسیقی و برقراری تماس را برای ۲ تا ۳ ساعت دارد. تسکو می‌گوید که این محصول می‌تواند تا ۲۰ ساعت در حالت استندبای قرار بگیرد. از طرف دیگر محفظه‌ی شارژ هدفون، دارای یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که کاربر در صورت نیاز و نداشتن باتری، می‌تواند هدفون‌های خود را درون آن قرار دهد. محفظه‌ی شارژ هدست TH5356 یک کیس مشکی با لوگوی تسکو است که از پلاستیک ساخته شده و به همین دلیل وزن زیادی ندارد.

با بازکردن در محفظه‌ی شارژ، محل قرارگیری ایربادها کاملا مشخص است. ایربادها به دلیل ارتفاع نسبتا بلندشان، به‌صورت افقی درون کیس شارژ قرار می‌گیرند و ازطریق اتصالاتی که در انتهای آن‌ها تعبیه شده، شارژ می‌شوند. محفظه‌ی شارژ نیز ازطریق درگاه microUSB شارژ می‌شود. یک LED قرمز نیز روی جعبه‌ی شارژ وجود دارد که هنگام شارژ شدن چشمک می‌زند و پس از شارژ کامل، چراغ آن خاموش می‌شود و از این طریق کاربر از روند شارژ شدن ایرباد و کیس مطلع می‌شود. مدت‌زمان شارژ کیس شارژ ۲ ساعت و ایربادها نیز یک ساعت است.

معرفی ایرباد تسکو مدل TH5356-TWC

از دیگر قابلیت‌های TH5356 پشتیبانی از دستیار هوشمند و سیری است. کاربر با نگه داشتن دکمه‌ی تعبیه‌شده روی هر کدام از ایربادها به مدت ۲ ثانیه، می‌تواند دستیار هوشمند خود را فعال سازد و برای غیرفعال‌سازی آن نیز باید دقیقا همین‌کار را انجام داد. به لطف میکروفون‌های تعبیه شده درون این محصول، از TH5356 می‌توان برای برقراری تماس نیز استفاده کرد.

هدست مدل TH5356-TWC تسکو، هدست کاملا بدون‌سیم برای کسانی است که به‌دنبال تهیه چنین محصولی با قیمتی ارزان هستند. هرچند که این محصول رقبای مختلف و سرسختی مانند محصولات شیائومی یا لنوو را در این بازه قیمتی هم دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن