بلیت هواپیما تا اطلاع ثانوی گران نمی‌شود/فروش بلیت فقط در دامنه‌های نرخ‌های سابق


دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به استفاده 60 درصدی از ظرفیت هواپیما در پروازهای داخلی،گفت: قیمت بلیت هواپیما تا اطلاع ثانوی افزایش نمی‌یابد.

به گزارش سایت طلا به نقل از تسنیم ،مقصود اسعدی سامانی اظهار کرد: از امروز مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص استفاده از 60 درصد صندلی‌های هواپیما در پروازهای داخلی اجرایی شد.

وی در پاسخ به این پرسش که هفته آینده جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس،‌وزیر راه و مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی برگزار می‌شود آیا احتمال افزایش قیمت بلیت هواپیما با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا وجود دارد، افزود: تا اطلاع ثانوی قیمت بلیت هواپیما افزایش نمی‌یابد و فعلا با همان نرخ‌های سابق فروش بلیت انجام می‌شود.

بلیت هواپیما تا اطلاع ثانوی گران نمی‌شود/فروش بلیت فقط در دامنه‌های نرخ‌های سابق

اسعدی‌سامانی تاکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی در دامنه‌های نرخ‌های سابق مجاز به فروش بلیت هستند.

وی با یادآوری این‌که در هیچکدام ایرلاین‌های خارجی محدودیت استفاده از صندلی‌های پروازی وجود ندارد، افزود: در واقع هیچ استانداردی برای کاهش ظرفیت هواپیما در هیچ کدام از ایرلاین‌های خارجی نداریم.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 64.2 هزار کاهش 50 میلیون تومانی قیمت خودرو داخلی در بازار | 142.7 هزار بزرگترین اشتباهی که در استفاده از لیمو انجام می دهید | 52.6 هزار طوفان افزایش قیمت طلا نزدیک است | 145.5 هزار قوی ترین چربی سوز های موجود در بازار را با عملکرد 100 درصدی بشناسید | 52.8 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس