هشدار اتحادیه طلا و جواهر به مردم/ سکه، کاهش قیمت خود را جبران کرد


رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: توصیه ما به مردم این است که در فضای مجازی مصنوعات طلا نخرند

به گزارش سایت طلا ،رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: توصیه ما به مردم این است که در فضای مجازی مصنوعات طلا نخرند؛ چرا که ممکن است برخی مصنوعات طلا تقلبی باشند. آن در هم شرایطی که قیمت طلا و سکه نوسان دارد و امروز تمام سکه بهار آزادی به مرز ۱۵ میلیون تومان نزدیک شد.

خرداد امسال محمد کشتی‌آرای، نایب‌رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر رسما اعلام کرد که «خرید و فروش طلا در فضای مجازی ممنوع است و هیچ فروشگاهی مجوزی برای انجام این کار ندارد.» با این حال مردم به این صحبت‌ها گوش نداده و از فضای مجازی طلا می‌خرند. در این بین اما رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به مردم هشدار داده است که برخی از مصنوعات طلا در فضای مجازی تقلبی از آب در آمده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: فلز طلا یک فلز با ارزش و خاص است. از این‌رو برای خرید آن باید به نوع رنگ و تراش آن توجه شود. در حوزه طلا یک‌سری مسائل فنی وجود دارد که مردم عادی نسبت به آن بی‌اطلاع هستند و تشخیص طلای تقلبی از اصل نیز سخت است. توصیه ما به مردم این است که در فضای مجازی مصنوعات طلا نخرند.

هشدار اتحادیه طلا و جواهر به مردم/ سکه، کاهش قیمت خود را جبران کرد

ابراهیم محمدولی افزود: مصنوعات طلا همچون النگو، انگشتر و دستبند ممکن است در عکس زیباتر جلوه کند اما زمانی که این طلا از شبکه‌های مختلف به دست مصرف‌کننده نهایی برسد ممکن است که به لحاظ عیار یا وزن نسبت به طلاهای داخل ویترین مغازه‌ها متفاوت باشد.

او اظهار کرد: اتحادیه طلا و جواهر تهران هنوز مجوزی نسبت به رصد فروش طلا از طریق فضای مجازی را دریافت نکرده است؛ اما چنانچه مردم با خرید طلا از فضای مجازی متضرر شده‌اند می‌توانند به اتحادیه طلا مراجعه کنند.

در این میان قیمت‌ها در بازار سکه و طلا روند افزایشی در پیش گرفته‌اند. قیمت تمام سکه بهار آزادی در اولین روز آبان با حدود ۵۰۰ هزار تومان افزایش به ۱۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید.

این آخرین قیمت تا ساعت ۱۲ روز پنج شنبه است.

قیمت سکه در حالی به مرز ۱۵ میلیون تومان نزدیک شده که روز سه‌شنبه به کانال ۱۳ میلیون تومانی وارد شد و قیمت ۱۳ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان را ثبت کرد. اما حالا قیمت سکه روند افزایشی خود را آغاز کرده است.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

حقیقت عجیبی از نارنگی که نمی دانستید، باز هم آن را نمی خورید؟ | 23.0 هزار پیش‌بینی قیمت طلا فردا اول آبان / دلیل نوسانات قیمت سکه چیست؟ | 6.7 هزار سه راه ساده که با آن ها می توانید از طریق گوگل پول درآورید | 30.4 هزار میوه ای که آن را با غذایتان می خورید! | 16.2 هزار قیمت طلا تا پایان فصل پاییز افزایش بسیار زیادی خواهد داشت | 47.3 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس