تقدیر استاندار ایلام از تشکیل هیئت های صلح توسط فرماندهی انتظامی استان


تقدیر استاندار ایلام از تشکیل هیئت های صلح توسط فرماندهی انتظامی استان

استاندار ایلام با بیان اینکه مردم از عملکرد نیروی انتظامی رضایت بالا دارند گفت: تشکیل هیئت های صلح توسط نیروی انتظامی یک کار ارزشمند و بی بدیل است.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار با فرمانده و جمعی از پرسنل انتظامی استان ، اظهار کرد: امروز مردم از عملکرد نیروی انتظامی رضایت بالا دارند و این یک افتخار بزرگ برای حافظان نظم و امنیت در کشور است.

وی عملکرد نیروی انتظامی را در رخدادها و حوادث مختلف قابل تقدیر دانست و گفت: نیروی انتظامی در حماسه بزرگ اربعین، در حادثه سیل فروردین ماه، در مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا، در امنیت مرزها، در مبارزه با کرونا و ... نقش آفرینی بی بدیلی داشته است.

وی افزود: این نیروی خدوم و زحمتکش در مقوله های مختلف چون نظم اجتماعی، ارتباط و تعامل با مردم با صبر و حوصله و حفظ حرمت مایه آرامش بوده و در برخورد با دشمن و حفظ حریم مرزها مقتدر و باصلابت ظاهر شده است.

سلیمانی‌دشتکی با عنوان این مطلب که در استان هم همدلی بسیاری خوبی بین ارکان نظام، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ی محترم ایلام، ائمه جمعه، مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، سپاه و بسیج و مردم برقرار است، اظهار داشت: امروز این همدلی و همراهی باعث افزایی و قرار گرفتن استان در مسیر توسعه شده است.

وی در ادامه به ابتکار نیروی انتظامی در حل و فصل کردن معضلات اجتماعی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با تشکیل هیئت های صلح گام بلندی در جهت مشارکت بیشتر مردم در حل تنش های اجتماعی انجام داده است.

وی در پایان گفت: به عنوان نماینده نظام به وجود نیروی انتظامی افتخار می کنم و در راستای پیشبرد اهداف بلند این مجموعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

در ادامه این نشست، سردار یاری فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تشکر از مجموعه تلاش های استاندار ایلام در پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی، گفت: حمایت ها و مساعدت های ویژه استاندار ایلام راه را برای انجام وظیفه نیروی انتظامی در استان هموار تر کرده است.

وی در ادامه با عنوان این خبر که استان ایلام بیشترین میزان کاهش تصادفات منجر به مرگ در کشور را داشته است، گفت: علاوه بر این موفقیت ارزشمند یکی از کارهای بزرگ نیروی انتظامی تشکیل دوایر مشاوره ای و مددکاری بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان با عنوان این مطلب که با تشکیل دوایر مشاوره ای و مددکاری از معرفی ۷۱ درصد جرائم به دست قضایی جلوگیری شده است گفت: با استفاده از این دوایر برخی از معضلات اجتماعی چون نزاع ها، درگیری ها، اختلافات خانوادگی و ... بدون ارجاع به دستگاه قضایی منجر به صلح و سازش شده است.

سردار یاری در ادامه گفت: به دستور مقام معظم رهبری پلیس امنیت اقتصادی را راه اندازی کرده ایم.

وی افزود: کار این مجموعه بر خورد با زمین خواری، کلاهبرداری، فرار مالیاتی و ... است و در آینده ای نزدیک نیز پلیس گمرک را در مرز مهران راه اندازی خواهیم کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403