دیدار رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با فرمانده ناجا


دیدار رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با فرمانده ناجا

تهران- ایرنا- رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده ناجا فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به وی و کارکنان خدوم نیرو تبریک گفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ عصر چهارشنبه حجت الاسلام و المسلمین "شکرالله بهرامی" رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح به همراه معاونان این سازمان در ستاد فرماندهی ناجا حضور یافت و با سردار "حسین اشتری" فرمانده ناجا و جمعی از معاونان نیرو دیدار و گفت و گو کرد.

سردار اشتری در این دیدار با تشکر از حضور رئیس سازمان قضائی و معاونان وی به مناسبت هفته نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد: حمایت های سازمان قضائی از اقدامات قانونی ناجا در برخورد قاطع با گردن کشان و ناامن کنندگان جامعه می تواند در ارتقاء روحیه و انگیزه کارکنان برای توسعه امنیت مؤثر باشد.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت به مقابله با ناامن کنندگان و متعرضان به جان، مال و ناموس مردم خواهد پرداخت.

فرمانده ناجا در پایان سخنان خود ضمن ابراز سپاس و قدردانی خود از پیام فرمانده معظم کل قوا به ناجا گفت: معظم له با صدور این پیام، روحیه ای مضاعف را برای ادامه خدمت و انجام وظیفه در کارکنان ایجاد نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی نیز در این دیدار، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به سردار "حسین اشتری" و کارکنان خدوم و زحمتکش نیرو تبریک گفت.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح ضمن برشمردن نقش تلاش ها و ایثارگری های مأموران پرتلاش ناجا، از مجموعه اقدامات پلیس برای ارتقاء امنیت در جامعه تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به تعامل نزدیک سازمان قضائی نیروهای مسلح با ناجا، آمادگی این سازمان را برای حمایت از پلیس اعلام کرد و گفت: از اقدامات اخیر ناجا در برخورد با اراذل و اوباش قدرانی و حمایت می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی بر ضرورت صیانت از کارکنان تاکید کرد و افزود: آموزش و توصیه به کارکنان از دیگر محورهای مورد تأکید سازمان قضائی نیروهای مسلح است و این سازمان قطعا از نیروهایی که مورد ظلم واقع شوند حمایت خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)