تصویب موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در دولت


تصویب موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در دولت

تهران-ایرنا- هیئت وزیران در جلسه امروز خود مواد دیگری از لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم را بررسی و تصویب کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، در روز چهار شنبه هیات وزیران به ریاست حجت الاسلام و المسلمین روحانی، مواد دیگری از این لایحه مورد بررسی و تصویب اعضای دولت قرار گرفت.

هیئت وزیران در ادامه، به بررسی گزارش سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص «جشنواره شهید رجایی و تقدیر از دستگاه های اجرایی منتخب در سال ۱۳۹۹» پرداخت.

گزارش مذکور در سه بخش، به بررسی نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه ها و پیشینه جشنواره شهید رجایی، وجوه تمایز فرآیند ارزیابی سال ۱۳۹۸ با سال های گذشته و دستگاه های انتخاب شده به عنوان دستگاه های قابل تقدیر در جشنواره شهید رجایی براساس فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ می پردازد.

در جشنواره امسال، وزارتخانه های نیرو، نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز سازمان های بنادر و دریانوردی، بورس و اوراق بهادار و گمرک جمهوری اسلامی ایران و شرکت های مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور و تولید نیروی برق حرارتی به عنوان دستگاه های اجرایی منتخب براساس بخشنامه جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۹ برگزیده شدند.

در جشنواره شهیدرجایی که هرساله با هدف تشویق و نهادینه سازی فرهنگ ارتقای عملکرد و انتقال تجربیات موفق در بین دستگاه‌های اجرایی برگزار می گردد، ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین­نامه­ها و دستورالعمل­های مربوط به آن از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام گردیده و ضمن اعلام نتایج آن به دستگاه ها، جهت آگاهی از وضعیت نتایج ارزیابی عملکرد و ایجاد زمینه های بهبود آن، از دستگاه های برگزیده نیز در مراسم جشنواره شهید رجایی با حضور رییس محترم جمهور تقدیر می گردد.

امضای موافقتنامه حقوق، مزایا و مصونیت های دبیرخانه دایمی مجمع مجالس آسیایی

با تصویب دولت، مجوز امضای موقت موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و مجمع مجالس آسیایی در رابطه با حقوق، مزایا و مصونیت های دبیرخانه دایمی این مجمع صادر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان