تصاویر| افشای جزئیات روابط جنسی پنهانی روسای‌جمهوری آمریکا


تصاویر| افشای جزئیات روابط جنسی پنهانی روسای‌جمهوری آمریکا

به تازگی کتابی منتشر شده که در آن روابط جنسی پنهانی روسای جمهوری سابق امریکا و تمایلات جنسی آنان فاش شده است.

آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- به تازگی کتابی منتشر شده که در آن روابط جنسی پنهانی روسای جمهوری سابق امریکا و تمایلات جنسی آنان فاش شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ "النور هرمان" نویسنده این کتاب تازه تحت عنوان "رابطه جنسی با روسای جمهوری" آنگونه که خود نوشته از "اسرار اتاق‌های خواب افراد قرار گرفته در قدرت‌مندترین منصب اجرایی" در آمریکا پرده برداشته است.

او در این کتاب با ذکر جزئیات به رابطه جنسی "توماس جفرسون" رئیس‌جمهوری اسبق امریکا با "سالی همینگز" پرداخته که اتفاقا خواهر ناتنی همسرش بوده است.

"فرانکلین روزولت" به دلیل خیانت‌های مداوم‌اش قلب "النور" همسرش را شکسته بود. همسر او نامه‌های عاشقانه فرانکلین برای "لوسی" ۲۲ ساله دستیارش را پیدا کرده بود.

شایعه رابطه "جان اف کندی" با "مرلین مونرو" ستاره موسیقی نیز "ژاکلین" همسرش را آزرده خاطر کرده بود.

نویسنده کتاب توضیح می‌دهد که کندی نیاز بیمارگونه‌ای به رابطه جنسی داشت و با هر زنی که می‌یافت رابطه برقرار می‌کرد؛ از روسپی‌ها گرفته تا دختران محصل و پرستاران فرزندان و زنان را با برادرش نیز برای کامجویی جنسی به اشتراک می‌گذاشت.

در این کتاب اشاره شده که شاید "وودرو ویلسون" رئیس‌جمهوری منتخب امریکا در سال ۱۹۱۲ میلادی شبیه به یک معلم معمولی به نظر می‌رسید اما تمایلات جنسی شدیدی داشت.

"لیندون جانسون" نیز مرد هوسبازی در این کتاب ذکر شده است.

در کتاب مذکور اشاره شده که "بیل کلینتون" که ماجرای رسوایی رابطه‌اش با "مونیکا لوینسکی" از کارکنان کاخ سفید فاش شد علاقه زیادی به رابطه جنسی داشته است.

ترامپ رئیس جمهوری فعلی امریکا نیز متهم به داشتن روایط جنسی زیادی با افراد مختلف از جمله "استورمی دانیلز" بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن و "کارن مک دوگال" مدل سابق مجله "پلی بوی" شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا