پرسپولیسی های قدیمی رو در روی سرخپوشان


پرسپولیسی های قدیمی رو در روی سرخپوشان

تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان ، امروز در دیداری تدارکاتی رو در روی هم قرار خواهند گرفت . در این بازی تقابل علی علیزاده و میثم نقی زاده بازیکنان سال های قبل پرسپولیس با تیم پیشین شان جذابیت خاص خودش را خواهد داشت. نوشته پرسپولیسی های قدیمی رو در روی سرخپوشان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پرسپولیسی های قدیمی رو در روی سرخپوشان

تقابل علی علیزاده و میثم نقی زاده ،سرپرست و هافبک مس رفسنجان با تیم پیشین شان ، پرسپولیس
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰
پرسپولیسی های قدیمی رو در روی سرخپوشان

تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان ، امروز در دیداری تدارکاتی رو در روی هم قرار خواهند گرفت . در این بازی تقابل علی علیزاده و میثم نقی زاده بازیکنان سال های قبل پرسپولیس با تیم پیشین شان جذابیت خاص خودش را خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس امروز در حالی در دیداری دوستانه برابر شاگردان محمد ربیعی قرار می‌گیرد که حضور ۲ پرسپولیسی در این تیم با سرخ‌پوشان جالب توجه است.

علی علیزاده، بازیکن سابق پرسپولیس که با پرتاب‌های اوت خود در فوتبال ایران نامش بیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاده بود، در حال حاضر در سمت سرپرستی مس فعالیت دارد.

میثم نقی‌زاده، هافبک سال‌های نه چندان دور پرسپولیس، نیز در فصل نقل و انتقالات به مس رفسنجان پیوسته است که در بازی امروز باید روبروی یکی از تیم‌های سابق خود به میدان برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط