بررسی و نقد روایات یمانی در منابع روایی شیعه و اهل سنت منتشر شد


بررسی و نقد روایات یمانی در منابع روایی شیعه و اهل سنت منتشر شد

کتاب «بررسی و نقد روایات یمانی در منابع روایی شیعه و اهل سنت» به قلم نجم‌الدین طبسی و به همت مرکز تخصصی مهدویت در تابستان 99 روانه بازار نشر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، کتاب «بررسی و نقد روایات یمانی در منابع روایی شیعه و اهل سنت» به قلم نجم الدین طبسی و تحقیق احسان بهراملو و به همت مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم روانه بازار نشر شد.

بنابر این گزارش، روایات یمانی در منابع روایی شیعه و روایات یمانی در منابع روایی اهل سنت دو بخش اصلی این کتاب را به خود اختصاص می دهد که ذیل هر یک روایات متعددی به بحث و بررسی گذاشته شده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: یکی از مهمترین مباحث مهدویت، مسئله علائم ظهور امام مهدی(عج) ازجمله خروج یمانی است، که از جانب مدعیان دروغین و سودجویان مورد سوءاستفاده بسیار قرار گرفته است، لذا ضرورت تحقیق دقیق، منسجم و جامع پیرامون این مسئله و پرداخت علمی و روزآمد به این موضوع، به منظور تبیین صحیح اندیشه مهدویت با رویکرد شیعی و زدودن پیرایه های موهود و موهون از ساحت این حقیقت، از رسالت های اصلی حوزه های علمیه و علمای بزرگوار به ویژه مرکز تخصصی مهدویت است.

گفتنی است، این کتاب در شمارگان 500 نسخه و با قیمت 50 هزار تومان به همت مرکز تخصصی مهدویت روانه بازار نشر شده است و علاقمندان می توانند از طریق دفاتر بنیاد حضرت مهدی(عج) اقدام کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟