دستور دادستان کل کشور در پی رسیدگی دقیق و سریع به پرونده شهید امر به معروف


دستور دادستان کل کشور در پی رسیدگی دقیق و سریع به پرونده شهید امر به معروف

تهران - ایرنا - رئیس دفتر دادستان کل کشور با حضور در منزل شهید امربه معروف و نهی از منکر از خانواده شهید دلجویی و مراتب تبریک و تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور  را به ایشان ابلاغ کرد.

به گزارش ایرنا از دادستانی کل کشور، علی اکبر بختیاری عصر سه شنبه ضمن عرض تسلیت و همدردی خطاب به خانواده شهید محمدی افزود: راه و مسیری که شهید محمدی انتخاب کرده است همان راه امام حسین (ع) در احیا امر بمعروف و نهی از منکر است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب و ارزش والای دینی است و شهید محمدی عزیز پرچم آن را به دوش گرفتند تا این مسیر الهی همچون گذشته روشن و درخشان بماند.

دادیار دادسرای دیوانعالی کشور اظهارداشت: دادستانی در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر متعهد است و در برخورد با اراذل و اوباش قاطعانه برخورد کرده و اجازه نخواهد داد امنیت و آسایش مردم را مخدوش کنند.

بختیاری ضمن ابلاغ پیام تسلیت دادستان کل کشور به خانواده شهید محمدی گفت: دادستان کل کشور مدافع جدی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و در خصوص پرونده شهید عزیز هم دستورات لازم مبنی بر رسیدگی توام با سرعت و قاطعیت لازم و در چارچوب قانون صادر کرده اند.

در این دیدار پاشایی مشاور دادستان کل کشور و هاشمی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی نیز بختیاری را همراهی کردند.

براساس این گزارش، محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصار الامام تهران، ۲۷ مهر ماه سال جاری حوالی ساعت ۱۹ در درگیری با هفت نفر از اراذل و اوباش در منطقه تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد