ایران درپی تضییع حقوق جان‌باختگان حادثه هواپیمای اوکراینی نیست


ایران درپی تضییع حقوق جان‌باختگان حادثه هواپیمای اوکراینی نیست

تهران- ایرنا- معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال پنهان کردن جزئیات سانحه هواپیمایی اوکراین و تضییع حقوق خانواده‌های جانباختگان نیست.

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «محسن بهاروند» معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در حاشیه دور دوم مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی میان ایران و اوکراین با حضور در جمع خانواده‌های جانباختگان پرواز PS۷۵۲ هواپیمایی اوکراین، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال پنهان کردن جزئیات سانحه هواپیمایی اوکراین و تضییع حقوق خانواده‌های جانباختگان نیست.

معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه به خانواده‌های قربانیان این سانحه اطمینان داد که دستگاه دیپلماسی کشور با هماهنگی و همکاری با همه نهادهای ذیربط تمام ظرفیت‌ها و تلاش خود را جهت پیگیری حقوق قربانیان به کار خواهد بست.

بهاروند ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های بازماندگان و دلجویی از آنان وعده داد، برگزاری نشست میان خانواده‌های جانباختگان و مسوولان قضایی کشور را جهت اطلاع خانواده‌های جانباختگان از روند قضایی حادثه و پاسخ به سوالات و ابهامات احتمالی پیرامون سانحه پیگیری خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، دور دوم مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی میان جمهوری اسلامی ایران و اوکراین به ریاست «محسن بهاروند» معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و رییس هیات ایرانی با هیات اوکراینی به ریاست «یوگنی ینین» معاون وزیر امور خارجه اوکراین و رییس هیات این کشور در تهران برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس