رونمایی از مدرسه مجازی مهدویت به مناسبت 9 ربیع‌الاول/ پویش «#جشن- نهم» اجرا می‌شود


رونمایی از مدرسه مجازی مهدویت به مناسبت 9 ربیع‌الاول/ پویش «#جشن- نهم» اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام نصوری با اشاره به ویژه‌برنامه‌های بنیاد مهدی موعود(عج) برای 9 ربیع‌الاول، گفت: اجرای پویش «#جشن- نهم» ویژه جشن تکلیف دختران 9 ساله و رونمایی از مدرسه مجازی مهدویت از جمله این تدارک‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا نصوری» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، درباره برنامه های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و مرکز تخصصی مهدویت برای 9 ربیع الاول، اظهار کرد: با توجه به اوج گیری مجدد شیوع کرونا، امسال برنامه اعزام مبلغ حضوری به استان ها را نداریم اما به دلیل تمایل و درخواست استان ها برای دریافت مباحث به‌روز مهدوی، برخی استادان نخبه را انتخاب کردیم و آنها بخشی از مطالب خود را درباره امام حسن عسکری(ع) و بخشی را برای بیعت با امام زمان(عج) بیان کردند که به استان ها ارسال شده تا در قالب صوت و تصویر از شبکه های استانی پخش شود.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد مهدی موعود(عج) تصریح کرد: همچنین، بروشور «روز پیمان» را آماده کرده ایم که سازمان ها، نهادها و ارگان های متقاضی می توانند آن را با آرم خود منتشر و توزیع کنند. آماده سازی بنر و پوستر برای فضاسازی شهری مرتبط با این ایام هم انجام شده است.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم از اجرای پویش «#جشن- نهم» با محور برگزاری جشن های تکلیف خانگی ویژه دختران 9 ساله به مناسبت 9 ربیع خبر داد و گفت: این پویش از برنامه های تبلیغی ترویجی 9 ربیع الاول است، بدین صورت که از جشن تکلیف های خانگی فیلم های 60 ثانیه ای همراه با دکلمه و شعرخوانی و عهد با امام زمان(عج) ضبط و ارسال می شود. پس از ارزیابی و داوری آثار ارسالی، به برترین ها جوایزی اعطا می شود. در اجرای این پویش مرکز تخصصی مهدویت، بنیاد حضرت مهدی موعود(عج)، ستاد اقامه نماز کشور و آموزش و پرورش مشارکت دارند.

وی در ادامه ابراز کرد: علاوه بر این، به مناسبت 9 ربیع الاول، مسابقه کتابخوانی «چیستی، چرایی و چگونگی عهد با امام زمان(عج)» نوشته محمد رضایی برگزار می شود، علاقمندان به شرکت می توانند با مراجعه به پورتال جامع مهدویت به نشانی http://mahdaviat.ir/ و دریافت فایل pdf کتاب در این مسابقه شرکت کنند.

حجت الاسلام نصوری تاکید کرد: پوستر «12 گام در تربیت مهدوی» و بارگذاری آن در کانال مجازی «چشم به راه» به منظور استفاده همگانی، نیز برای این ایام مبارک طراحی شده است.

وی با اعلام رونمایی از مدرسه مجازی مهدویت به مناسبت 9 ربیع الاول، خاطرنشان کرد: با توجه به نامشخص بودن زمان اتمام شیوع کرونا و ضرورت ارائه مباحث مهدوی در فضای مجازی، در قالب این طرح برنامه های مهدوی ویژه دو سطح مقدماتی و تکمیلی تولید شده و در روز 9 ربیع رونمایی می شود تا مباحث مهدوی در فضای مجازی ارائه شود.

حجت الاسلام نصوری در پایان خاطرنشان کرد: بنیاد مهدی موعود(عج) محتوای لازم برای جشن ها و برنامه های 9 ربیع الاول را به دفاتر استانی خود ارائه می کند تا آنها این محتوا را در فضای مجازی و کانال ها و شبکه های اجتماعی بارگذاری کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط