شرکت بیش از هزار نفر در دوره های مجازی از حسین(ع) تا مهدی(عج) و ره افسانه


شرکت بیش از هزار نفر در دوره های مجازی از حسین(ع) تا مهدی(عج) و ره افسانه

حجت الاسلام محمودی از شرکت بیش از هزار نفر در دوره های مجازی از حسین(ع) تا مهدی(عج) و ره افسانه به همت بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان قم خبرداد و گفت: این دوره ها ابتدا و انتهای ماه محرم در پیام رسان ایتا برگزار شد.

حجت الاسلام «سیدامیرحسین محمودی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، به بیان گزارشی از دوره های آموزشی برگزار شده توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم پرداخت و اظهار داشت: با توجه به رویکرد جدی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در گسترش فرهنگ ناب مهدویت از طریق فضای مجازی، سلسله دوره های آموزش مجازی مهدویت برگزار می گردد.

مدیر فرهنگ و آموزش بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان قم با بیان این که در این دوره ها، موضوعات مختلف مهدویت توسط اساتید و کارشناسان تخصصی مهدویت، ارائه می شود، افزود: نخستین دوره با رویکرد پبوند عاشورا و انتظار و با عنوان «از حسین علیه السلام تا مهدی علیه السلام» با ارائه حجت الاسلام والمسلمین استاد فوادیان کارشناس تخصصی مهدویت برگزار شد.

وی با بیان این که این دوره به صورت مجازی برگزار شده است، گفت: علاقه مندان با عضویت در کانال «دیده بان ظهور» در پیام رسان ایتا اقدام به دانلود فایل های صوتی می کردند که دوبار در روز بارگذاری شده و زمان دوره نیز دهه اول ماه محرم الحرام بود.

حجت الاسلام محمودی با بیان این که دوره جدید با عنوان «ره افسانه» و با رویکرد نقد و بررسی مدعیان دروغین مهدویت توسط استاد حجت الاسلام و المسلمین شهبازیان برگزار شد، گفت: این دوره نیز به مدت 10 روز از 24 شهریور ماه آغاز شده و تا سوم مهرماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: شیوه کلاس و آیین نامه آموزشی دوره مجازی «ره افسانه» نیز شبیه دوره قبل بود با این تفاوت که در این دوره فایل های تصویری یک بار در روز جهت دانلود شرکت کنندگان بارگذاری می شد.

حجت الاسلام محمودی بیان داشت: آزمون نیز در انتهای دوره بصورت مجازی با پاسخ به ده سؤال انجام می‌شود و به برگزیدگان دوره نیز اعطای گواهی پایان دوره معتبر داده می‌شود؛ امکان همکاری و بکارگیری از برگزیدگان دوره، پاسخگویی به شبهات و سوالات توسط کارشناسان تخصصی، تشویق و حمایت از افراد برتر نیز از مزایای این دوره به شمار می رود.

مدیر فرهنگ و آموزش بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان قم در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین این دوره ها در شبکه های پیام رسان ایتا و تلگرام بصورت آفلاین و درقالب بارگزاری فایل های صوتی و تصویری انجام شده و تمامی دوره ها آیین نامه آموزشی دارد و امتیازاتی برای دورها قرار داده شده است و ذکر این نکته نیز ضروری است که دوره ها عمومی بوده و تقریبا در این دوره ها 1000 نفر شرکت کردند.

پایان پیام/694

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...