واکنش مدیر نمایشگاه دامون به گزارش ایرنا


واکنش مدیر نمایشگاه دامون به گزارش ایرنا

کیش- ایرنا- به دنبال انتشار گزارش ایرنا از نمایشگاه آثار هنری دامون،‌ مدیریت مرکز خرید و نمایشگاه دامون،‌ توضیحاتی را برای ایرنا ارسال کرده است.

در این توضیح آمده است:« ضمن عرض سپاس و با تشکر از پوشش خبری نمایشگاه جمعی آثار هنری، برپا شده در مرکز خرید دامون کیش، به استحضار می‌رساند که در پاراگراف آخر گزارشی که از این نمایشگاه در تاریخ ۱۳ مهر در آن خبرگزاری محترم منتشر گردید، موارد مطرح شده از قول یکی از ۱۰ هنرمند شرکت کننده در این نمایشگاه مبنی بر عدم استقبال مسئولان،‌ نیاز به توضیح دارد:

از آن جایی که این گزارش در روز گشایش آزمایشی نمایشگاه تهیه شده بود، لذا کلیه مسئولین و مدیران فعال در این حوزه در روز های آتی و پس از اطلاع، در نمایشگاه حضور بعمل آوردند. همچنین قابل ذکر است که این نمایشگاه بدون اطلاع رسانی و تبلیغات شهری برگزار گردیده (اطلاع رسانی فقط بصورت مجازی توسط شرکت کنندگان بوده) لذا در روز تهیه گزارش تنها هنرمندان و تعدادی از آشنایان ایشان در محل نمایشگاه حاضر بودند.

لازم به ذکر است که جهت اعمال پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا برای تجمع مردم درچنین همایش ها و نمایشگاه هایی، قضاوت هنرمند گرامی از استقبال مردم بر اساس یک روز، صحیح نمی باشد، بلکه معیار، استقبال مردم در طول مدت زمان برپایی نمایشگاه می باشد.»

توضیح ایرنا: همان طور که در متن فوق آمده است،‌ موارد اشاره شده،‌ توسط یکی از هنرمندان شرکت‌کننده در نمایشگاه بدون تغییر و تصرف در ایرنا،‌ منتشر شده‌اند. بر همین اساس، این اصل حرفه‌ای مجددا مورد تاکید قرار می‌گیرد که لزوما دیدگاه مصاحبه شونده نباید موضع رسانه منتشرکننده قلمداد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد