محکومیت تحریم‌های آمریکا علیه سوریه از زبان بشار جعفری


محکومیت تحریم‌های آمریکا علیه سوریه از زبان بشار جعفری

بشار الجعفری ، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تحریم های اقتصادی اعمال شده توسط ایالات متحده علیه کشور جنگ زده خود را محکوم کرد و آن را یکی از چالش های دولت دمشق در مسیر بازسازی سوریه دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، بشار الجعفری ، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تحریم های اقتصادی اعمال شده توسط ایالات متحده علیه کشور جنگ زده خود را محکوم کرد و آن را یکی از چالش های دولت دمشق در مسیر بازسازی سوریه دانست.

جعفری در سخنرانی خود در هفتاد و پنجمین جلسه دومین کمیته اقتصادی مجمع عمومی سازمان ملل متحد از این سازمان خواست فعالیت های بشردوستانه خودش را محدود نکند و در حمایت از دولت سوریه تلاش کند.

وی گفت: تحریم های اقتصادی آمریکا علیه دولت و مردم سوریه بر خلاف قوانین سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل است و باید با آن برخورد شود.

جعفری خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین چالشهای پیش روی سوریه اقدامات یک جانبه و قهری علیه مردم سوریه است و این درحالی است که آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد بارها خواستار توقف این اقدامات شده است.

ایالات متحده اخیراً دور تحریمهایی را علیه سوریه اعمال کرده است که تحت عنوان قانون حمایت از مدنی سزار سوریه شناخته می شود.

تحریم های آمریکا واردات کالاهای اساسی مثل تجهیزات پزشکی ، غذا ، سوخت ، گاز طبیعی و برق را تحت تاثیر قرار داده است.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»