رونالد کومان: باید ثابت کنیم که بهترین تیم گروه مان در لیگ قهرمانان اروپا هستیم


رونالد کومان: باید ثابت کنیم که بهترین تیم گروه مان در لیگ قهرمانان اروپا هستیم

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا مقابل دوربین +BarcaTV قرار گرفت.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا امروز مقابل دوربین شبکه اینترنتی این باشگاه قرار گرفت و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. به گزارش طرفداری، رونالد کومان در مصاحبه با +BarcaTV گفت:

در کل به نظرم تیم بسیار خوب بوده است به خصوص مقابل ویارئال و سلتاویگو. اما اگر به بازی با سویا نگاه کنیم، ما می توانیم در پرس کردن و تحت فشار گذاشتن حریف پیشرفت کنیم. جزئیاتی هستند که می توانند اصلاح شوند.

در تمرینات ما خواهان بیشترین تمرکز و جنگندگی هستیم تا این موضوع به صورت خودکار در بازی نیز دیده شود. به همین دلیل است که تمرینات با سختی بیشتری انجام می شوند چون در واقع شما مدل بازی کردن خود را تمرین می کنید.

دفاع همیشه با مهاجمین آغاز می شود. اگر آن ها پرسینگ خوبی را انجام دهند، مدافعان مشکل زیادی نخواهند داشت. موضوع دفاع، به عهده کل تیم است و شاید این یکی از دلایل پیشرفت در خط دفاعی است.

سیستم 1-3-2-4

کومان در ادامه در مورد سیستم بازی بارسلونا گفت:

با این تیم و این سبک بازیکنان، سیستم 1-3-2-4 بهترین سیستم بازی است. این سیستم برای این تیم عالی است.

جدول بازی ها پس از بازی های ملی

کومان در مورد بازی های پس از وقفه مربوط به بازی های ملی گفت:

بازی های ملی در این ماه به ما زمان این را می دهد که حریفانمان را آنالیز کرده و برای بازی های پیش رو یعنی بازی با ختافه، لیگ قهرمانان، مادرید و... آماده شویم. ما برنامه بسیار سخت و فشرده ای تا وقفه بعدی در ماه نوامبر، خواهیم داشت.

فصل، بسیار طولانی است و نمی توانیم بگوییم که این ماه، تعیین کننده است چون بازی های زیادی مانده است و ممکن است در هر یک از آن ها تیم ببازد. ما باید روز به روز و بازی به بازی روی کارمان تمرکز داشته باشیم؛ این بهترین راه برای پیروزی است.

هدف ما این است که تمام بازی ها را ببریم و این آسان نیست. اول از همه مقابل ختافه قرار خواهیم گرفت که تیمی پیچیده است و بازی آسانی نخواهد بود. باید برای یک بازی سخت آماده شویم.

فصل جدید لیگ قهرمانان

کومان در مورد رقابت لیگ قهرمانان گفت:

این یک رقابت بسیار مهم است. از نظر تئوری، ما بهترین تیم گروه هستیم اما باید این موضوع را اثبات کنیم. ما لیگ قهرمانان را با بازی خانگی مقابل فرانس واروش آغاز می کنیم که بازی مهمی است و باید آماده شویم و حریف را آنالیز کنیم.

یوونتوس هر سال نشان می دهد که با وجود بازیکنانی باتجربه و بازیکن فوق العاده ای مثل رونالدو، تیم قدرتمندی دارد. ما پیانیچ را داریم که می تواند اطلاعات بیشتری در مورد تیم سابقش به ما بدهد.

خریدهای جدید تیم

کومان در مورد نقل و انتقالات بارسلونا و بازیکنان جدید این تیم گفت:

از تیمی که دارم راضی و خوشحال هستم. ما سعی کردیم آن را بهبود دهیم، در بعضی موارد موفق شدیم و در بعضی موارد نه اما این نیز بخشی از شرایط اقتصادی باشگاه است. باید این موضوع را بپذیری و به کارت ادامه دهی.

پدری و ترینکائو از روز اول در تلاش بوده اند تا عملکرد خوبی داشته باشند. پدری فقط 17 سال دارد و نحوه تلاش کردن، تمرین کردن و بازی کردنش را دوست دارم. ترینکائو نیز خیلی سریع با ایده های ما وفق پیدا کرد و علاوه بر این، او بازیکن بسیار جوانی با آینده ای فوق العاده است.

پیانیچ دیرتر از سایرین به تیم اضافه شد، کم کم به ریتم و آمادگی فیزیکی مد نظرمان می رسد. او به عنوان یک بازیکن، بسیار باکیفیت است.

به نظرم دست در 20 دقیقه ای که مقابل سویا بازی کرد، خیلی راحت بود.

آرائوخو آینده روشنی دارد. او یک بازیکن قدرتمند و بسیار سریع است. او پسری است که می خواهد یاد بگیرد. او همیشه آماده یاد گرفتن چیزهای جدید است. او باید یک سری چیزها را بهبود دهد، در سن او این موضوع طبیعی است.

ریکی پویگ تصمیم گرفت بماند و یکی از بازیکنان تیم ما است. اگر عملکرد خوبی داشته باشد، فرصت هایی برای بازی خواهد داشت.

کومان در پایان در مورد آنسو فاتی گفت:

عملکرد او در بالاترین سطح است. ما در مورد بازیکنی صحبت می کنیم که فقط 17 سالش است و اگر در این سن، در بالاترین سطح فوتبال سه بازی متوالی انجام داده است، این به این معناست که او بسیار خوب است. همچنین او پسری است که خواهان یادگیری است. او تمرین می کند تا یاد بگیرد و پیشرفت کند و ما این جاییم تا به او کمک کنیم.

همچنین بخوانید:

ریکی پویگ: اگر آدم خوش بینی نبودم در بارسلونا نمی ماندم؛ کومان به من اعتماد دارد

لوییس سوارز: از صحبت های مسی درباره جدایی ام از بارسلونا شگفت زده نشدم زیرا او را به خوبی می شناسم

ممفیس دیپای: متأسفانه یکسری قوانین مانع از انتقالم به بارسلونا شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان