ویدیو: شادابی رنگ های پاستلی در دکوراسیون داخلی


ویدیو: شادابی رنگ های پاستلی در دکوراسیون داخلی

رنگ های پاستلی از ترکیب مقداری سفید با رنگ های شاد و زنده تشکیل می شوند این رنگ ها احساسی کلاسیک به فضا می بخشند که همواره احساسی از آرامش و کمال را در کنار زیبائی به بیننده القاء می کنند. این رنگ ها همچنین فضا...

رنگ های پاستلی از ترکیب مقداری سفید با رنگ های شاد و زنده تشکیل می شوند این رنگ ها احساسی کلاسیک به فضا می بخشند که همواره احساسی از آرامش و کمال را در کنار زیبائی به بیننده القاء می کنند. این رنگ ها همچنین فضا را بازتر و روشن تر نشان می دهند. بارزترین خصوصیت رنگ های پاستلی این است که برای هر اتاق و فضائی مناسب هستند.

ویدیو: شادابی رنگ های پاستلی در دکوراسیون داخلیویدیو: شادابی رنگ های پاستلی در دکوراسیون داخلی

رنگ های پاستلی برای آنکه جذابیت و زیبائی خود را جلوه گر کنند، نیاز به وجود نور کافی در محیط دارند و در غیر این صورت از نشاط آن ها کاسته می شود و در غیاب نور مناسب می توانند رنگ پریده به نظر رسیده و تأثیر آنها بر بیننده به یک چهارم میزان واقعی کاهش یابد.

هنگام استفاده از مجموعه رنگ های پاستلی برای جلوگیری از ایجاد کسالت و یکنواختی در فضا به سطوح بزرگ یکرنگ با شکستن آنها به سطوح کوچک تر و ایجاد یک طرح رنگی بر روی آنها تنوع و زیبائی مضاعف ببخشید. اضافه کردن المان هایی با رنگ های تند و زنده به مجموعه رنگ های پاستلی شادابی و انرژی می بخشد. در ادامه با دکوبوم با مشاهده ویدیو با تصاویری الهام بخش از استفاده رنگ های پاستلی در دکوراسیون همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود 40 گیف گل زیبا و دیدنی