سولسشر: نقل و انتقالات؟ باشگاه به سختی در تلاش است تا ترکیب قدرتمندی را در اختیار داشته باشیم


سولسشر: نقل و انتقالات؟ باشگاه به سختی در تلاش است تا ترکیب قدرتمندی را در اختیار داشته باشیم

سرمربی نروژی شیاطین سرخ به تمجید از هافبک اسپانیایی و باتجربه خود می پردازد. 

منچستریونایتد و برایتون در چارچوب رقابت های لیگ کاپ انگلستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 3-0 شیاطین سرخ به پایان رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی مقابل برایتون به تمجید از خوان ماتا، هافبک اسپانیایی خود که تاثیر ویژه‌ای در این پیروزی داشت، پرداخت و گفت:

شاهد عملکرد فوق العاده ای از سوی ماتا بودیم. او در این بازی کسی بود که توپ را دریافت کرده و موجب آرامش خاطر ما می شد. او کاملا خونسرد بود و در صحنه گل اول، کم و بیش خودش نقش اصلی را ایفا کرد. از اینکه ماتا اینگونه بازی می کند، متعجب نمی شوم. خوان بازیکن بسیار با تجربه‌ای در فوتبال است و به خوبی کار خود را انجام می دهد.

از سولسشر درباره احتمال جدایی خوان ماتا طی روزهای پایانی نقل و انتقالات سوال شد و او پاسخ داد:

به غیر از این که ماتا چگونه باید در بازی های بیشتری برای ما به میدان برود و در ترکیب ما حضور داشته باشد، صحبت دیگری با او نداشته ام. ما اصلا در رابطه با جدایی او صحبتی نکرده ایم. در ترکیب ما، او عضو بسیار با ارزشی به شمار می رود.

سولسشر در رابطه با شرایط بازی و حضور پل پوگبا گفت:

در ابتدا به 25-20 دقیقه نیاز داشتیم تا اعتماد به نفس خود را به دست آورده و صاحب توپ شویم. ما روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم. ما موفق به ثبت یک کلین شیت شدیم و این برای هرد چهار نفر حاضر در خط دفاعی ما اهمیت زیادی دارد. ما قصد داشتیم تا پوگبا را به مدت 25-20 به میدان بفرستیم و این بازی خوبی برای او بود.

از سولسشر درباره نقل و انتقالات منچستریونایتد و وضعیت جذب جیدون سانچو سوال شد و او پاسخ داد:

نمی توانم خبری به شما بدهم. ما با ترکیبی که در اختیار داریم، به کار خود ادامه خواهیم داد. ما ترکیب بزرگی در اختیار داریم و در بازی امروز نسبت به بازی شنبه مقابل برایتون، 10 تغییر در ترکیب خود اعمال کردیم. در صورتی که خبر جدیدی داشته باشیم، به شما اطلاع خواهیم داد. سانچو؟ من در مورد بازیکنان سایر تیم ها اظهار نظر نمی کنم. من می دانم که باشگاه ما به خوبی و به سختی در تلاش است تا ترکیب قدرتمندی را در اختیار داشته باشیم. گاهی اوقات شایعاتی منتشر می شود که ما نمی توانیم کنترلی روی این شایعات داشته باشیم.

همچنین بخوانید:

برایتون 0-3 منچستریونایتد؛ برد بی حرف و حدیث شیاطین سرخ در لیگ کاپ

اوله گونار سولسشر: با توجه به بازی مقابل برایتون و تاتنهام، هفته بزرگی پیش روی ما است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی