هانسی فلیک: اگر به کیمیش استراحت دهم، عصبانی می شود؛ چیزی درباره جذب کراماریچ نمی دانم


هانسی فلیک: اگر به کیمیش استراحت دهم، عصبانی می شود؛ چیزی درباره جذب کراماریچ نمی دانم

هانسی فلیک از آندری کراماریچ، مهاجم هوفنهایم تمجید کرد اما قطعی شدن جذب او را تایید...

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ پس از قهرمانی تیمش در سوپرکاپ آلمان و کسب پنجمین جامش با بایرن مونیخ به تمجید از عملکرد لوکاس هرناندز و یاشوا کیمیش پرداخت. به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، هانسی فلیک پس از پیروزی 3-2 بایرن مونیخ مقابل دورتموند گفت:

لوکاس هرناندز یک جنگجوی تمام عیار است و در چنین بازی هایی کاملا به درد تیم می خورد. در این بازی ها سرسختی خاصی مورد نیاز است که لوکاس آن را دارد. او دوران آسانی را سپری نکرد اما حالا کاملا آماده است. یاشوا کیمیش؟ تا جایی که من او را می شناسم، می دانم که او ذهنیتی ویژه دارد. کیمیش در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان باشگاه بایرن مونیخ است. همیشه به این فکر می کنم که چه زمانی می توانم به او استراحت دهم اما در این صورت باید منتظر عصبانیت او باشم. کیمیش همیشه می خواهد در زمین بازی حاضر باشد.

کراماریچ یکی از بهترین مهاجمان بوندسلیگاست

می خواستیم دورتموند را شکست دهیم اما می دانستیم که این کار آسان نخواهد بود. با شایستگی 2-0 پیش افتادیم اما سپس کار را برای خودمان سخت کردیم و بازی مساوی شد. در نهایت خوشحالیم که پیروز شدیم و قهرمانی را کسب کردیم. جذب کراماریچ؟ او را خیلی خوب می شناسم. پیش تر گفته بودم که کراماریچ یکی از بهترین مهاجمان بوندسلیگاست و توانایی های بسیار زیادی دارد اما در خصوص آمدن او به بایرن مونیخ چیزی نمی دانم.

همچنین بخوانید:

بایرن مونیخ 3-2 دورتموند؛ فلیک پنجمین جام را هم گرفت

بایرن مونیخ جویای وضعیت آندری کراماریچ شده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...