کاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردند


کاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردند

هواداران تیم فوتبال الهلال عربستان با پیام های گسترده در توئیتر برای پرسپولیس در بازی مقابل پاختاکور آرزوی موفقیت کردند.

کاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از برد تیم پرسپولیس مقابل السد قطر و راه‌یابی به مرحله بعد این تیم به مصاف پاختاکور رفت.

عصر امروز اکانت رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار توئیتی ترکیب این تیم در مقابل پاختاکور را منتشر کرد که همین توئیت با استقبال کاربران عرب‌زبان عربستانی رو به رو شد. کاربران با نوشتن جملات عربی و فارسی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت و پیروزی کردند.

توئیت‌هایی نظیر این جملات " همه ما با شما هستیم، موفق باشید"، " باشگاه ایرانی یک باشگاه جهانی است و نام آن پرسپولیس است و از هر کشوری عاشقانی دارد." ، " موفق باشید انشالله به پیروزی می‌رسید."، " موفق باشید تیم سرخ پرسپولیس" را در حمایت از پرسپولیس نوشتند.

میزان حمایت کاربران عرب زبان از پرسپولیس برای رفتن به مرحله بعد به‌حدی زیاد بوده که هشتگ #برسبولیس به رده دوم ترند عربستان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید

شماره پیراهن ستاره سابق پرسپولیس روی توپ تنیسی در دستانش/ لبخند ماندگار زیدان در صفحه رئال مادرید

در ادامه تعدادی از واکنش‌های کاربران عرب‌ را مشاهده می‌کنید:

کاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردندکاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردندکاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردندکاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردندکاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردندکاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردندکاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردندکاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردندکاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردندکاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردندکاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردندکاربران عربستانی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کردند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی