ترامپ: اگر جو خوابالو رئیس جمهور بود آمار مرگ‌ومیر کرونا در آمریکا بیشتر می‌شد


ترامپ: اگر جو خوابالو رئیس جمهور بود آمار مرگ‌ومیر کرونا در آمریکا بیشتر می‌شد

رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری از کارنامه خود در مبارزه با کرونا دفاع کرد و مدعی شد که اگر بایدن رئیس جمهور آمریکا بود شرایط از وضعیت کنونی بسیار بدتر بود.

ترامپ: اگر جو خوابالو رئیس جمهور بود آمار مرگ‌ومیر کرونا در آمریکا بیشتر می‌شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اولین شب پس از مناظره انتخاباتی علیه جو بایدن، در پیامی توئیتری باز هم با لحنی تمسخرآمیز، نوشت: «اگر جو خوابالو رئیس جمهور شما بود، افراد بیشتری از ویروس چینی می‌مردند. او حتی نمی‌خواست که من مرزهای کشورمان به چین آلوده را ببندم، تا اینکه دو ماه بعد گفت که حق با من بوده است. حالا می‌خواهد بگوید که من به اندازه کافی سریع واکنش نشان ندادم».

ویروس کرونا یکی از مهمترین موضوعاتی بود که در اولین مناظره ریاست جمهوری بین بایدن و ترامپ مطرح شد. در حالی که ترامپ مدعی است واکسن کرونا به زودی در اختیار عموم آمریکایی ها قرار خواهد گرفت، بایدن این دست از اظهارات ترامپ را عوام‌فریبی خواند و گفت که این موضوع هم مانند سایر موضوعاتی که ترامپ آن را مطرح می‌کند، دروغ است.

اولین مناظره بین ترامپ و بایدن در حالی برگزار شد که اکثر آمریکایی ها از نحوه برگزاری و اظهارات نامزدهای ریاست جمهوری این کشور ناامید شدند. به اعتقاد آنها مناظره بامداد روز چهارشنبه بیشتر شبیه به یک دعوای سه نفره بود و شباهتی به یک گفت‌وگوی عمیق و مفید نداشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!