از قالی شوئی تورقوزآباد تا کارخانه موشک سازی حزب الله


از قالی شوئی تورقوزآباد تا کارخانه موشک سازی حزب الله

کاربران فضای مجازی در واکنش به صحبت‌ های نتانیاهو در سازمان ملل درباره محل نگهداری موشک‌ های حزب الله توئیت هایی را منتشر کردند.

از قالی شوئی تورقوزآباد تا کارخانه موشک سازی حزب اللهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع سالیانه سازمان ملل با پخش فیلم و نشان دادن محلی مدعی شد اینجا محل نگهداری موشک‌های حزب الله آن هم در کنار شرکت گاز، در نزدیکی فرودگاه بیروت است.

در کمترین فاصله زمانی، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در مقابل دوربین رسانه‌ها حاضر شد و گفت همین حالا به آنجا مراجعه کنید تا متوجه ادعای کذب نتانیاهو شوید. این دعوت از طرف سید مقاومت با استقبال مردم لبنان همراه شد تا اینکه معلوم شد آنجا انبار نگهداری ضایعات بوده و ادعای نتانیاهو دروغ است.

بیشتر بخوانید

دیدگاه رهبر انقلاب درباره «محو اسرائیل»

گفتنی است؛ دو سال پیش نیز نتانیاهو در همین سخنرانی عکس کارخانه قالی‌شوئی در تورقوزآباد را به عنوان محلی مخفی برای فعالیت‌ هسته‌ای ایران در حاشیه تهران ارائه داد که باعث رسوایی او در مجامع بین‌المللی شد.

در ادامه تعدادی از پست‌های طنزآمیز منتشر شده از سوی کاربران فضای مجازی در واکنش به این سخنرانی که با داغ شدن هشتگ‌های «نتانیاهوالکذاب» و «تورقوزآباد لبنان» همراه بود را مشاهده می‌کنید:

از قالی شوئی تورقوزآباد تا کارخانه موشک سازی حزب الله

از قالی شوئی تورقوزآباد تا کارخانه موشک سازی حزب اللهاز قالی شوئی تورقوزآباد تا کارخانه موشک سازی حزب اللهاز قالی شوئی تورقوزآباد تا کارخانه موشک سازی حزب الله

از قالی شوئی تورقوزآباد تا کارخانه موشک سازی حزب اللهاز قالی شوئی تورقوزآباد تا کارخانه موشک سازی حزب الله

از قالی شوئی تورقوزآباد تا کارخانه موشک سازی حزب الله

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس