مدیر کل ورزش و جوانان فارس: زمین اختصاصی فوتبال نابینایان تکمیل می‌شود


مدیر کل ورزش و جوانان فارس: زمین اختصاصی فوتبال نابینایان تکمیل می‌شود

شیراز-ایرنا- مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: زمین اختصاصی فوتبال نابینایان واقع در ورزشگاه پارس شیراز تکمیل می‌شود.

عباس حاجی‌زاده، چهارشنبه در نشست با ورزشکاران و مسوولان هیات ورزش نابینایان افزود: با توجه به اینکه ورزش نابینایان در پارالمپیک حضور دارد به همین سبب باید حمایت ویژه‌ای از آنها شود.

وی اضافه کرد: از آنجا که ورزشکاران نابینا از خانواده‌های متوسط و کم برخوردار هستند و امکانات کمتری برای سرگرمی و تفریح دارند، نیاز است که آنها مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

رییس هیات ورزش نابینایان و کم بینایان فارس هم در این نشست بیان داشت: قهرمانان نابینا و کم بینای فارس در هشت رشته ورزشی آقایان و پنج رشته ورزشی بانوان در کشور به رقابت می‌پردازند.

سید محمد رضا هاشمی‌نژاد اضافه کرد: ورزشکاران ما در اکثر رشته‌ها اعم از تیمی و انفرادی، در رده‌های اول تا سوم کشور قرار دارند و این امر بیانگر وجود استعدادهای زیاد و شایستگی آنها در ورزش است.

واگذاری مجموعه ورزشی ولایت به نابینایان، در نظر گرفتن زمان مناسب برای بانوان نابینا در پیست دوومیدانی، حمایت برای جا به جایی ورزشکاران به محل تمرین و تامین محل اسکان برای برگزاری اردوها از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح شد و مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این مورد قول حمایت حداکثری داد.

همچنین در ادامه این جلسه، از محدثه کهندل پور و نرگس کریمی که به ترتیب ۱۱ و ۱۲ سال سن دارند و پدیده رقابت‌های دواستقامت کشورشدند، فاطمه طهماسبی رکورددار دو ۴۰۰ کشور و امین کریمی فنی ترین و آقای گل گلبال جوانان کشور با اهدای هدایایی تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022