طرح ملی همبازی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد 


طرح ملی همبازی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی همبازی از امروز چهارشنبه و همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد و تا جمعه 11 مهرماه 1399 ادامه دارد. 

قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح در کشور و کهگیلویه و بویراحمد اهدای اسباب ‌بازی و کتاب به کودکان نیازمند است.

وی افزود: این طرح در قالب مرحله دوم پویش سراسری «ایران همدل» در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شکل ‌گرفته و اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امید است اجرای این طرح در کشور و استان سبب شادی کودکان نیازمند شود.

مبشری عنوان کرد: دعوت می شود که مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح ملی همبازی اقدام به نهیه اسباب ‌بازی و کتاب برای کودکان نیازمند این استان کرده و به یاری آنان بشتابند.

وی ابراز داشت: دفاتر پست کهگیلویه و بویراحمد از ۹ تا ۱۱ مهرماه امسال آماده دریافت اقلام اهدایی مردم و نیکوکاران این استان در قالب طرح ملی همبازی هستند.

مبشری گفت: اقلام اهدایی پس از جمع آوری از سوی دفاتر پست کهگیلویه و بویراحمد تحویل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان شده تا در کوتاه ترین زمان ممکن بین کودکان نیازمند استان توزیع شود.

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی