اخبار منتشره در کهگیلویه و بویراحمد تحلیلی و محتوایی شود  


اخبار منتشره در کهگیلویه و بویراحمد تحلیلی و محتوایی شود   

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می رود که اخبار منتشره در این استان از سوی خبرگزاری ها، نشریات و سایت های محلی بیش از پیش تحلیلی و محتوایی شود.  

به گزارش ایرنا، احد جمالی روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پرورش هر چه بیشتر حوزه اطلاع رسانی این استان می تواند به تحقق چنین امر مهمی کمک کند.

وی افزود: تعامل و ارتباط مدیران اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد با خبرگزاری های رسمی فعال در این استان مستمر و پویا باشد.

رییس شورای اطلاع رسانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمامی فعالان رسانه ای این استان دلسوز بوده و مایلند که استان در ابعاد مختلف به طور روزافزون توسعه و پیشرفت کند.

جمالی عنوان کرد: برخی سایت های محلی کهگیلویه و بویراحمد چندان حرفه ای نبوده و باید با ارائه آموزش های لازم آنها را کمک کرد تا بهتر بتوانند نقاط ضعف و قوت این استان را منعکس کنند.

وی ابراز داشت: اعضای شورای اطلاع رسانی کهگیلویه و بویراحمد آماده همکاری همه جانبه با رسانه ها، نهادهای فرهنگی و دستگاه های مختلف اجرایی این استان هستند.

جمالی با اشاره به تأثیر منفی شیوع بیماری کرونا بر اقتصاد کشور و کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نباید برخی رسانه های این استان به ویژه سایت های محلی اقدام به سیاه نمایی و انتشار اخبار و اطلاعات نادرست در چنین شرایط حساس و دشواری کنند زیرا القای انرژی منفی به مردم بوده و حرکتی ناجوانمردانه است.

وی اظهار داشت: بر اساس گزارش های رسیده و بررسی های انجام شده به طور میانگین از هر ۱۰ خبر منفی منتشره در کشور ۲ تا ۳ مورد آن مربوط به کهگیلویه و بویراحمد است.

جمالی افزود: مسلم است که هدف خاصی در این زمینه وجود ندارد بلکه به دلیل حرفه ای نبودن برخی رسانه ها از جمله سایت های محلی کهگیلویه و بویراحمد و برخورداری ناکافی آنها از دانش و سواد رسانه ای است.

کهگیلویه و بویراحمد دارای پنج روزنامه، ۱۷ هفته نامه، پنج ۲ هفته نامه، ۲ ماهنامه، ۶ فصلنامه و ۳۴ سایت و پایگاه خبری و اطلاع رسانی مجوزدار است.

افزون بر ۱۵۰ نفر اعم از مرد و زن به عنوان خبرنگار و اصحاب رسانه در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین