مرگ و میر ناگهانی مبتلایان به کرونا در سنین 20 تا 40 سال


معاون درمان ستاد کرونا کلانشهر تهران گفت: مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در گروه سنی بین 20 تا 40 سال به صورت ناگهانی رخ می دهد.

مرگ و میر ناگهانی مبتلایان به کرونا در سنین 20 تا 40 سال

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر توکلی معاون درمان ستاد کرونا کلانشهر تهران با اشاره به علائم بیماری کرونا اظهار کرد: هر بیماری که علائمی مانند تب خفیف، کوفتگی پیدا می‌کند دلیلی به مراجعه به بیمارستان ندارد و این افراد با خودمراقبتی و تغذیه سالم می‌توانند سلامتی کامل خود را به دست آورند.

او ادامه داد: افرادی که دچار تنگی نفس و سرفه می‌شوند با مراجعه به کلینیک‌های ۱۶ ساعته و گرفتن مشاوره از پزشک از وضعیت سلامتی خود با خبر شوند و سامانه ۴۰۳۰ مشاوره تلفنی به بیماران در خصوص کرونا می‌دهد.

علائم آنفلوانزای فصلی را بشناسید

توکلی بیان کرد: برخی علائم مانند آبریزش بینی، تورم و قرمزی چشم در حال حاضر از نشانه‌های بیماری آنفلوانزای فصلی است و بر اساس آخرین مطالعات از دست رفتن حس چشایی از جمله علامت‌های ابتلای فرد به بیماری کروناست.

او افزود: ما آمار‌های ابتلا به بیماری کرونا را به صورت روزانه رصد می‌کنیم و متاسفانه باید بگویم فقط در دانشگاه علوم پزشکی ایران ۴۶ کودک به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ بستری شده اند و کودکان هم درگیر این بیماری هستند.

توکلی گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که نوزادان نیز به ویروس کرونا آلوده می شوند و اگر مادری به این بیماری مبتلا شود نوزاد آن فرد نیز گرفتار این بیماری می‌شود.

او افزود: مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در گروه سنی بین ۲۰ تا ۴۰ سال به صورت ناگهانی رخ می دهد.

بیشتر بخوانید:

اشباع بیمارستان امام خمینی (ره) با مبتلایان به کرونا

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا