خدمات دولت به عنوان عملکرد نظام باید بازگو شود


خدمات دولت به عنوان عملکرد نظام باید بازگو شود

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: خدمات دولت، عملکرد مجموعه نظام جمهوری اسلامی است و باید بدون کم و کاست برای مردم تبیین شود تا ایجاد امید کند.

به گزارش ایرنا احمد برادران، چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان، همه توان و ابزارهای تبلیغاتی خود را برای سیاه نمایی وضع کشور و گرفتن روحیه امید از مردم به کار گرفته اند، مدیران دستگاهها به عنوان کارگزاران نظام موظفند خدمات و اقدامات دولت در بخش های مختلف را برای جامعه بیان کرده و ایجاد امید کنند.

وی افزود: مدیران اجرایی وظیفه دارند با برگزاری نشست های خبری منظم با رسانه ها، دستاوردهای حاصل شده را بازگو کرده و بگویند که علیرغم همه تحریم ها و شرایط سختی که دشمنان برای کشور ما ایجاد کرده اند، چه اقداماتی برای خدمت به مردم انجام شده است و البته اگر در جایی هم کار انجام نشده است، دلایل آن گفته شود.

رییس شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در بهار آینده و ضرورت مشارکت حداکثری مردم در آن، تاکید کرد: در بازگویی دستاوردهای نظام، علاوه بر رسانه ها، خبرگزاری ها و صداو سیما، باید تریبون های نماز جمعه و دیگر بخش های حاکمیت هم احساس تکلیف کنند.

برادران، در ادامه با اشاره به قراردادهای دستگاههای اجرایی با صدا و سیمای استان که در قالب بند «چ» که منجر به تولید محتواهای مورد نظر ادارات از عملکرد و خدمات خود می شود، خواستار بررسی بازخورد برنامه های تولیدی و تاثیرگذاری آن بر روی مخاطبان شد.

وی وظیفه شورای اطلاع رسانی را بسیار مهم خواند و گفت: این شورا که ارتباط مستقیمی با سرمایه های اجتماعی دارد باید در خصوص بسترسازی و تسهیل کار اطلاع رسانی و تبیین خدمات دولت و مجموعه های اجرایی، سیاستگذاری کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید