ضد حال بزرگ مربی اروپایی به هواداران استقلال + عکس


ضد حال بزرگ مربی اروپایی به هواداران استقلال + عکس

الکس نوری به شایعات مربوط به توافق برای برعهده گرفتن هدایت باشگاه استقلال واکنش نشان داد. نوشته ضد حال بزرگ مربی اروپایی به هواداران استقلال + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ضد حال بزرگ مربی اروپایی به هواداران استقلال + عکس

الکس نوری شایعات توافقش را با باشگاه استقلال تکذیب کرد
نویسنده : Parsfootball News
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۴
ضد حال بزرگ مربی اروپایی به هواداران استقلال + عکس

الکس نوری به شایعات مربوط به توافق برای برعهده گرفتن هدایت باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از منتفی شدن بازگشت آندره آ استراماچونی به استقلال شایعات زیادی در رابطه با گزینه‌های سرمربیگری این تیم به گوش رسید؛ با این حال طی روزهای گذشته از الکساندر نوری به عنوان اصلی‌ترین گزینه آبی های تهران نام برده شد.

در ادامه شایعات حضور نوری در استقلال، امروز احمد سعادتمند در مصاحبه ای با سایت رسمی این باشگاه اعلام کرد که آنها با این سرمربی به توافق نهایی دست یافته اند و در صورت موافقت هیئت مدیره استقلال، حضور الکس نوری در این تیم به شکل رسمی اعلام خواهد شد.

با این حال ساعتی پیش بود که هیئت مدیره استقلال به شکل رسمی حکم برکناری احمد سعادتمند از مدیریت این باشگاه را امضا کرد تا حضور الکس نوری نیز در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. در همین رابطه روزنامه ایران ورزشی نیز مصاحبه ای با مدیر برنامه نوری در این باره انجام داد که او پیرامون حضور این سرمربی در استقلال گفت:

آلکس تصمیمی برای حضور در استقلال ندارد

مدیر برنامه‌های مربی ایرانی-آلمانی با اشاره به عدم اطمینان از بدنه مدیریتی باشگاه استقلال گفت:

هرج و مرج عجیب درون باشگاه و البته وعده‌های اعلام شده آن چیزی نبود که آلکس نوری را مجاب به حضور در ایران و باشگاه استقلال بکند

چند ساعت بعد از این اتفاقات اما حالا خود الکساندر نوری به توافق با باشگاه استقلال واکنش نشان داده است. او در صفحه اینستاگرام خود در این باره گفت:

هموطنان عزیزم متاسفانه این چند روز شایعات زیادی با اسم من ساخته شد ولی تا امروز هیچ توافق جدی و صادقانه ای با هیچ تیمی نداشتم. قلب و روح و آرزوی من همیشه ایران است. به امید دیدار زود.

ضد حال بزرگ مربی اروپایی به هواداران استقلال + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم