آی‌فون 12 اپل بدون ایرپادز به بازار عرضه خواهد شد


آی‌فون 12 اپل بدون ایرپادز به بازار عرضه خواهد شد

اپل واچ‌های جدید بدون آداپتور شارژر به بازار عرضه شدند. این پدیده نشان داد که شایعات بی‌شمار مطرح شده در خصوص عدم عرضه شارژر در جعبه مدل‌های آینده آی‌فون 12 نیز می‌توانند واقعیت پیدا کنند. اگرچه این تمام ماجرا نیست؛ چرا که بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها ایرپادز نیز از بسته‌بندی آی‌فون 12 حذف خواهد شد. چنان‌چه به‌دنبال دستیابی به شواهد بیش‌تری در این...

اپل واچ‌های جدید بدون آداپتور شارژر به بازار عرضه شدند. این پدیده نشان داد که شایعات بی‌شمار مطرح شده در خصوص عدم عرضه شارژر در جعبه مدل‌های آینده آی‌فون 12 نیز می‌توانند واقعیت پیدا کنند. اگرچه این تمام ماجرا نیست؛ چرا که بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها ایرپادز نیز از بسته‌بندی آی‌فون 12 حذف خواهد شد. چنان‌چه به‌دنبال دستیابی به شواهد بیش‌تری در این زمینه هستید؛ در این‌صورت بایستی بدانید که بر اساس گزارش وبسایت MacRumors تغییرات اعمال شده در iOS 14.2 نشان می‌دهند که مدل‌های جدید آی‌فون بدون ایرفون روانه بازار خواهند شد.

در سیستم‌عامل iOS 14 و ورژن‌های قدیمی‌تر از آن اپل هنگام صحبت پیرامون تشعشعات انرژی RF به عبارت “supplied headphones” اشاره می‌کرد.

آی‌فون 12 اپل بدون ایرپادز به بازار عرضه خواهد شد

با این‌حال در iOS 14.2 واژه “supplied” حذف شده است.

“به منظور کاهش میزان تشعشعات انرژی RF از گزینه هندزفری نظیر اسپیکر داخلی، هدفون یا سایر ابزارهای جانبی مشابه استفاده کنید.”

پیش‌تر نیز یک تصویر منتشر شده از فضای داخلی جعبه آی‌فون 12 نشان داد که این بسته فاقد فضای لازم جهت استقرار ایرپادز یا آداپتور شارژ دیواری است. در نتیجه جعبه مربوط به خرده فروشی گوشی احتمالا باریک‌تر و شکیل‌تر خواهد بود. گوشی‌های جدید ظاهرا با یک کابل USB-C به لایتنینگ عرضه خواهند شد. کارشناسان امیدوارند که این کابل از دوام بالاتری نسبت به نمونه‌های فعلی برخوردار باشد. بر اساس گزارشات مخابره شده شارژر 20 واتی برای مدل‌های جدید به‌صورت مجزا فروخته خواهد شد. البته در حال حاضر این اظهارات صرفا در حد شایعه هستند. آخرین گزارش منتشر شده احتمالا بهترین دلیل برای اثبات این ادعا است که آی‌فون 12 بدون ایرفون به بازار عرضه می‌شود و کاربران ناچارا بایستی از هدفون‌های موجود در منزل استفاده کرده یا نمونه جدید ایرفون‌ها را به‌صورت مجزا خریداری کنند. به‌نظر می‌رسد که این اقدام بخشی از استراتژی اپل برای افزایش فروش ایرپادز است.

حذف احتمالی ایرفون و شارژر به اپل امکان می‌دهد تا هزینه‌های تولید آی‌فون را کاهش دهد. آی‌فون 12 نخستین هندست اپل با قابلیت اتصال به شبکه 5G به‌شمار خواهد رفت. همچنین ظاهرا تمامی این هندست‌ها مجهز به نمایشگرهای اولد خواهند بود. صورتحساب لو رفته بابت هزینه‌های مواداولیه نشان می‌دهد که تولید این هندست‌ها هزینه بیش‌تری را به‌دنبال خواهد داشت.

آی‌فون 12 اپل بدون ایرپادز به بازار عرضه خواهد شد

فروش شارژر 20 واتی اپل پس از معرفی گوشی‌های سری آی‌فون 12 آغاز خواهد شد

اپل با معرفی خود به عنوان یک شرکت دوستدار محیط زیست احتمالا تلاش می‌کند تا حذف ابزارهای جانبی از بسته‌بندی گوشی را توجیه نماید. کمپانی با تنظیم یک نظرسنجی از مشتریان خود سوال کرده که آن‌ها با شارژرهای قدیمی خود چه می‌کنند. ظاهرا آی‌فون 12 در روز 13 اکتبر (22 مهرماه) رسما رونمایی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»