اخبار کوتاه خراسان رضوی


اخبار کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- کشته شدن یک نفر براثر برخورد خودرو با موتورسیکلت در مه‌ولات و دستگیری چهار سارق  لوازم ساختمان‌های ناتمام در کاشمر، سرخط اخبار کوتاه روز چهارشنبه در استان خراسان رضوی است.

مه‌ولات- رییس اورژانس ۱۱۵ شهرستان مه‌ولات گفت: برخورد وانت پیکان با موتورسیکلت در ورودی شهر فیض‌آباد یک کشته به جا گذاشت.

محمدرضا چهلسری افزود: در این حادثه که عصر چهارشنبه روی داد، تیم پایگاه اورژانس ۱۱۵ فیض‌آباد به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت که یک جوان ۱۵ ساله بود به علت ضربه شدید از ناحیه سر قبل از رسیدن کارشناسان اورژانس در دم جان باخت.

علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

فیض‌آباد مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه‌ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد.

کاشمر- فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری چهار سارق لوازم ساختمان‌های ناتمام در این شهر خبر داد.

سرهنگ "حسین احمدی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل و لوازم از ساختمان‌های ناتمام در کاشمر با پیگیری موضوع به صورت ویژه توسط مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و انجام تحقیقات گسترده میدانی با کمک فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته، ماموران چهار متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و ۲۱ فقره سرقت وسایل از ساختمان‌های ناتمام در کاشمر و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به دستگیری ۲ مالخر در این ارتباط و معرفی آن‌ها به مرجع قضایی به صاحبان ساختمانهای ناتمام توصیه‌ کرد پس از اتمام ساعات کاری، از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل خود را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...