کلاهبرداری دختر کردستانی از نوجوان آشخانه‌ای و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی


کلاهبرداری دختر کردستانی از نوجوان آشخانه‌ای و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی مانه و سملقان گفت: یک دختر کردستانی که با تشکیل گروه تلگرامی از یک نوجوان در این شهرستان 60 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی مهران فر روز چهارشنبه اظهار داشت: متهم با تشکیل این گروه تلگرامی، با شگرد فروش دعا و طلسم، اقدام به کلاهبرداری از این نوجوان ۱۶ ساله کرده بود، که پس از مراجعه و شکایت پدربزرگ این پسر نوجوان، مبنی بر خالی شدن حساب بانکی اش، موضوع در دستور کار ماموران پلیس گرفت.
وی افزود: پس از بررسی های انجام شده مشخص شد که پسر ۱۶ ساله، که نوه شاکی بوده پس از آشنایی با صفحات مجازی و گروه تلگرامی تحت عنوان «دعا، طلسم و سرکتاب» با گرداننده صفحه تلگرامی که خود را زنی ۳۰ ساله معرفی کرده بود، ارتباط گرفته بود.
وی گفت: فرد مذکور با فریب نوجوان و فروش دعا و طلسم برای عناوینی چون نمره قبولی، دوستیابی، بخت گشایی و ابطال طلسم از وی مبالغی را اخذ کرده و در مرحله بعد تقاضای مبالغ بیشتری کرده بود که فرد به دلیل در اختیار نداشتن پول، کارت بانکی پدربزرگ خود را سرقت کرده و از آن طریق مبالغ درخواستی متهم را پرداخت کرده بود.
سرهنگ مهران فر افزود: فرد کلاهبردار مجموعا ۶۰ میلیون ریال از این نوجوان کلاهبرداری کرده بود که بررسی های انجام شده پلیسی مشخص کرد، گرداننده صفحه تلگرامی دختری ۱۶ ساله در استان کردستان است، که پس از شناسایی برای دستگیری به پلیس فتای استان کردستان معرفی شد.

یک تصادف با ۴ مصدوم در محور کچرانلوی بجنورد

فرمانده پلیس راه بجنورد از برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری پراید و پژو ۲۰۶ در یک محور روستایی بجنورد و مجروح شدن چهار نفر خبر داد.

سرهنگ مهدی کیوان نژاد روز چهارشنبه اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت ۱۵ عصر امروز در محور روستای کچرانلو روی داد که چهار تن از سرنشینان مجروح ۲ خودرو به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه حال هر ۲ راننده و سرنشین جلو پراید وخیم گزارش شده است، افزود:علت تامه این سانحه انحراف به چپ سواری پژو عنوان شده است.

دستگیری دزد سابقه دار در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی بجنورد از دستگیری سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد گلمحمدزاده گفت: در اجرای طرح پیشگیری از سرقت در معابر در یکی از خیابان های شهر بجنورد، فردی را در حال سرقت نبشی و دستک های آهنی مشاهده شد که بلافاصله این فرد در محل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
وی افزود: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی دارای سوابق متعدد کلاهبرداری، درگیری، تخریب و سرقت است و به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در گرمه

فرمانده انتظامی گرمه گفت: سارق سیم و کابل های برق با چهار فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.
سرهنگ علیرضا پوربه گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت خرد به ویژه سیم و کابل برق در شهرستان گرمه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
در همین رابطه یک نفر سارق در حین سرقت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. متهم در تحقیقات انجام شده نیز به ۴ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش