جزییاتی تازه از ساعت طرح ترافیک تهران


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساعت طرح ترافیک تهران فعلا تغییر نمی‌کند.

به گزارش سایت طلا به نقل از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران «سیدمناف هاشمی» روز چهارشنبه در این خصوص اظهار داشت:‌ به دلیل وضعیت قرمز کرونا در شهر تهران و تردد کمتر دانش‌آموزان و دانشجویان در شهر به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، تصمیم بر این شد که فعلا ساعت محدودیت‌های ترافیکی تغییر نکند.
وی افزود:در حال حاضر ساعت طرح ترافیک مثل گذشته از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۶ دقیقه است و خودروها از ساعت ۱۴:۳۰ تا 16 تنها برای یکبار می‌توانند از طرح به صورت رایگان خارج شوند تا کارکنان دولت بتوانند قبل از ساعات شروع طرح خود را به محل کار برسانند و بعد از پایان طرح نیز از آن خارج شوند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران ۱۳ بهمن ماه ۹۸ لایحه «تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی سال ۹۹ شهر تهران» را با ۲۱ درصد افزایش تصویب کردند و بر این اساس، نرخ پایه به ۲ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کرد که نسبت به نرخ سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشت.

پس از شیوع کرونا و اجرا نشدن موقتی طرح ترافیک و بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران، ساعت اجرای این طرح‌ها کاهش یافت و اکنون از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شود.

به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

با خوردن این غذاها زودتر از تصورتان پیر خواهید شد و چین و چروک به سراغتان می آید | 36.7 هزار تخم مرغ می تواند باعث کشته شدن شما شود؟ | 62.5 هزار استفاده از طلای دست دوم باعث انتقال بیماری های پوستی می شود / تعطیلی کارگاههای تولیدی با خرید طلای بی اجرت | 70.3 هزار تمامی محصولات ایران‌خودرو گران شد!+جدول | 7.3 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 56.8 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!