گلایه شدید ستاره پیشین استقلال از رفتار احمد سعادتمند


گلایه شدید ستاره پیشین استقلال از رفتار احمد سعادتمند

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که مدیرعامل این باشگاه با حرف‌هایی که زده بیشتر از همه خودش را زیر سؤال برده است. نوشته گلایه شدید ستاره پیشین استقلال از رفتار احمد سعادتمند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گلایه شدید ستاره پیشین استقلال از رفتار احمد سعادتمند

علی لطیفی: سعادتمند با حرف‌هایی که زد خودش را زیر سؤال برد
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰
گلایه شدید ستاره پیشین استقلال از رفتار احمد سعادتمند

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که مدیرعامل این باشگاه با حرف‌هایی که زده بیشتر از همه خودش را زیر سؤال برده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی لطیفی درباره حواشی باشگاه استقلال و افشاگری احمد سعادتمند از اتفاقات رخ داده در اردوی استقلال در قطر اظهار داشت:

فرض را بر این می‌گذاریم که سعادتمند درست می‌گوید، در این صورت باید در وهله اول مدیریت تیم و شخص مجید نامجومطلق و دستیاران ایشان را مقصر اصلی بدانیم که نتوانستند بازیکنان را از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای حفظ کنند. اگر بازیکن تیمی قلیان همراه خود می‌برد به مشکل مدیریتی و ضعف مربیان در اداره تیم برمی‌گردد. اینجا باید بازیکن یا بازیکنان خاطی را به دلیل رفتار غیرحرفه‌ای و گستاخانه‌ شماتت کرد ولی مقصر اصلی آنها نیستند.

وی ادامه داد:

باید صادقانه بگویم که بازیکنان ما حرفه‌ای نیستند و در این موضوع تردیدی وجود ندارد. با این حال سعادتمند با این حرف‌ها مربیان تیمش را آماج حمله قرار داده ولی در عین حال خودش را هم زیر سؤال برده است. وقتی یک گروه در اردوی تیم شب‌زنده‌داری می‌کنند و دیر از خواب بیدار می‌شوند یا همراه خود قلیان می‌برند طبیعی است که مدیرعامل باشگاه هم زیر سوال می‌رود.

لطیفی درباره مجادلاتی که بین سعادتمند و استراماچونی به راه افتاده ، عنوان کرد:

روز اول از سعادتمند دو درخواست داشتم، یکی توجه به پیشکسوتان و تیم‌های پایه بود و دیگری اینکه حرف‌هایی بزند که بتواند عمل کند. شاید هر حرفی در ابتدا برای هوادار خوش‌آیند باشد ولی همین هوادار وقتی ببیند قول‌ها عملی نمی‌شوند هر شخصی را پس می‌زنند. متاسفانه سعادتمند حرف‌هایی زده که شاید نیت بدی هم نداشته باشد ولی نتوانسته به قول‌هایش عمل کند. یکی از این قول‌ها بحث بازگرداندن استراماچونی بود که نتوانست در آخر این کار انجام دهد.

بازیکن پیشین استقلال گفت:

سعادتمند با این حرف‌ها در وهله اول خودش را زیر سؤال برد. او در مصاحبه‌اش غیر مستقیم می‌گوید که نامجومطلق نتوانسته تیم را مدیریت کند و مقصر اوست ولی با این وضعیت باید بگوییم که اگر نامجومطلق مقصر است، شما خودتان هم مقصر هستید که تیم را به این مربی داده‌اید. حرف‌های سعادتمند به نوعی است که بیشتر از هرکسی خودش را زیر سؤال برده است. بهتر است با این حرف‌ها مردم را بازی ندهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته