گفت‌وگوی وزرای خارجه عراق و عربستان درباره سازوکار تقویت روابط دوجانبه


گفت‌وگوی وزرای خارجه عراق و عربستان درباره سازوکار تقویت روابط دوجانبه

شفقنا- وزرای خارجه عراق و عربستان درباره سازوکار تقویت روابط میان دو کشور و راه های فعال سازی همکاری در زمینه های مختلف گفت و گو کردند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از پایگاه خبری «ناس نیوز»، وزارت امور خارجه عراق عصر امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «فواد حسین»، وزیر خارجه این کشور به […]

گفت‌وگوی وزرای خارجه عراق و عربستان درباره سازوکار تقویت روابط دوجانبهگفت‌وگوی وزرای خارجه عراق و عربستان درباره سازوکار تقویت روابط دوجانبه

شفقنا- وزرای خارجه عراق و عربستان درباره سازوکار تقویت روابط میان دو کشور و راه های فعال سازی همکاری در زمینه های مختلف گفت و گو کردند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از پایگاه خبری «ناس نیوز»، وزارت امور خارجه عراق عصر امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «فواد حسین»، وزیر خارجه این کشور به صورت تلفنی با همتای «فیصل بن فرحان آل سعود» خود گفت و گو کرده است.

بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، حسین و بن فرحان در گفت و گوی تلفنی خود، سازوکار تقویت روابط میان عراق و عربستان و راه های فعال سازی همکاری میان دو کشور در زمینه های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی و امنیتی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وزرای خارجه عراق و عربستان همچنین در رابطه با همه تحولات مربوط به پرونده های منطقه ای دارای اهتمام مشترک، رویارویی با چالش های مختلف پیش روی منطقه و پیشبرد راه حل های مسالمت آمیز در راستای برقراری امنیت و ثبات و روند همکاری برای تحقق آرمان های صلح و توسعه، تبادل نظر کردند.

حسین در گفت و گوی تلفنی با بن فرحان ضمن تاکید بر لزوم احترام گذاشتن به حاکمیت عراق و پشتیبانی از تلاش های در راستای برقراری ثبات در منطقه، بار دیگر خاطر نشان ساخت که بغداد به حفاظت از هیئت های دیپلماتیک و مصونیت دیپلمات های فعال در کشورش پایبند است.

خبر اصلی را در ناس‌نیوز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!