اقدامات مدرسه علمیه رسالت برای کمک به نیازمندان در موج سوم کرونا


اقدامات مدرسه علمیه رسالت برای کمک به نیازمندان در موج سوم کرونا

حجت الاسلام آقارحیمی فراگیری بیمای کرونا را انگیزه‌ای مضاعف برای خیرین در رزمایش همدلی دانسته و از اقدامات متنوع مدرسه رسالت در کمک به نیازمندان خبر داد.

حجت الاسلام عباس آقا رحیمی مدیر مدرسه علمیه رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به فراگیری بیماری کرونا و مشکلات مالی نیازمندان گفت: این مدت فشارهای اقتصادی به خصوص برای نیازمندان سبب شد تا تلاش های مدرسه علمیه در کمک به نیازمندان افزایش یاید.

وی افزود: در گذشته همواره مدرسه علمیه رسالت اقدام به جمع آوری و توزیع کمک های مردمی به افراد نیازمند شناسایی شده می کرد اما از ابتدای سال جاری با گسترش بیماری کرونا و نیاز بیشتر خانواده های آسیب دیده، دغدغه و انگیزه این کار خیر برای خیرین و کادر جهادگر مدرسه علمیه بیشتر شد.

مدیر مدرسه علمیه رسالت کمک های صورت گرفته مدرسه در رزمایش همدلی کمک مؤمنانه را در 6 نوبت عنوان کرد و اظهار داشت: با همیاری خیرین، کمک ها به صورت های مختلف تاکنون توزیع شد که برخی به صورت وجه نقد و برخی به صورت بسته های ارزاق بوده است.

وی افزود: کمک های صورت گرفته متنوع بوده و از لباس تا ارزاق ضروری توزیع شده است، همچنین با آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان نیازمند، لوزام التحریر و کتاب تهیه شده است.

حجت الاسلام آقا رحیمی با اشاره به حفظ احترام و عزت خانواده های نیازمند گفت: برای حفظ احترام و عزت خانواده های نیازمند این کمک ها با حفظ شرایط و بدون حاشیه توزیع و تلاش شد از کانال هایی صورت گیرد تا آبروی این خانواده ها لطمه نبیند./1370/ت302/ق

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد