تیم دختران شیراز، قهرمان جشنواره ژیمناستیک مجازی کشور شد


تیم دختران شیراز، قهرمان جشنواره ژیمناستیک مجازی کشور شد

شیراز-ایرنا- تیم دختران باشگاه اعظمی شیراز، قهرمان جشنواره ژیمناستیک مجازی کشور شد.

نایب رییس هیات ژیمناستیک فارس، چهارشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا افزود: در این رقابت‌ها که به صورت مجازی برگزار شد، ۵۰۰ ورزشکار از استان‌های البرز، اصفهان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کرمان و گیلان حضور داشتند.

معصومه پرونده ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها که در بخش‌های ریتمیک ،ایروبیک، آکروژیم، هنری و ژیمناستیک برای همه برگزار شد، تیم باشگاه اعظمی شیراز با کسب ۲۸ مدال طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد، باشگاه فتوت اصفهان بر سکوی دوم قرار گرفت و باشگاه امام علی (ع) قزوین هم عنوان سوم را کسب کرد.

نایب رییس هیات ژیمناستیک فارس اظهار داشت: در تیم شیراز، زهرا نعمت‌اللهی، فاطمه عزی، فائزه عزی، نجمه کشتکار، ریحانه جواهریان، زینب ایزدی، عسل گل عین، فاطمه تقدس، فاطمه حقوقی باصری، اسما صادقی، روژان ثریا، ملینا زارع، کیمیا شریعتی و کیانا شریعتی شرکت داشتند.

به گفته وی، همچنین ثنا شیروانی، آوا فرمانی، ملودی هوشیار، آنیسا زردشتی، باران حسن‌زاده، پریسا رجبی، هلمه ارجمندی، آرشین رنجبر، مریم بهاری، هلنا داریوشی، آیدا زمانی، محیا باستانی، نیوشا بزرگزاده و زهرا سلمان‌پور هم دیگر بازیکنان تیم شیراز تشکیل می‌دادند، زهره فراحی، سحر کاظمی و نازنین الله قدری هم مربیان این تیم بودند.

ریتمیک، رشته‌ای در ژیمناستیک است که در آن ورزشکاران با روبان به انجام حرکات هنری می‌پردازند، اکروژیم حرکاتی است اکروباتیکی که ورزشکاران با قرار گرفتن بر روی شانه‌های یکدیگر انجام می دهند و ایروبیک هم ورزشکاران با صدای موزیک به انجام کارهای هنری می‌پردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...