رویدادهای 13 آبان برای دانش آموزان در فضای مجازی تبیین شود


رویدادهای 13 آبان برای دانش آموزان در فضای مجازی تبیین شود

کرج- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: رویدادهای 13 آبان برای دانش آموزان در فضای مجازی از جمله در شبکه آموزشی شاد تبیین شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی روز چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان درآموزش و پرورش البرز بربرنامه ریزی روز ملی ۱۳ آبان با رویکرد دانش آموزی در مدارس این استان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۳ آبان متفاوتی را به دلیل تداوم شیوع بیمار ی کرونا خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: روز ملی ۱۳ آبان دراستان البرز به صورت تجمعی در میدان توحید کرج برگزار می شود که حضور پررنگ دانش آموزان با رعایت

کاملپروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بار دیگر به دشمنان نشان خواهد داد که نسل نو ادامه دهنده راه انقلاب است.

وی یادآورشد: تعلیم و تربیت است که آینده کشور را می سازد لذا برای شناخت بیشتردانش آموزان نسبت به رویدادهای ۱۳ آبان باید از فضای مجازی استفاده کرد.

روحی یزدی تصریح کرد: تجمع استکبار ستیزی ۱۳آبان ویژه دانش آموزان نیست و تمام اقشار مختلف مردم می توانند حضور یابند.

وی ادامه داد: در سیزدهم آبان، مردم سرافراز سه استان درجنوب کشور به همه ی مستضعفان جهان با تشکیل زنجیره انسانی نشان خواهند داد که ستم پایداری ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز هم دراین نشست گفت: با توجه به وضعیت خاص کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ها ی ویژه ۱۳ آبان بیشتردربستر شبکه شاد برای دانش آموزان ارائه شود.

سالار قاسمی با اشاره به اینکه رویکرد برنامه ها ی ملی و مناسبتی به سمت کیفیت بخشی و محتوا دادن سوق داده شود، افزود: باید فلسفه این روزملی را در قالب بستر شبکه شاد برای دانش آموزان بیان کنیم.

وی تصریح کرد: از ظرفیت تشکل های دانش آموزی برای آشنایی دانش آموزان با رویدادهای مهم و تاریخی ۱۳ آبان استفاده شود.

وی بیان داشت: زنگ استکبارستیزی درهمه مدارس البرز به صدا درمی آید و همچنین برنامه نمادین این زنگ با حضوردانش آموزان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی دریکی از کانون های فرهنگی تربیتی کرج برگزارشود.

قاسمی با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی استکبارستیزی است، خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی باید بکوشیم تا دانش آموزان با اندیشه امام راحل و رهبرمعظم انقلاب آشنایی پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزادامه داد: باید بستری را فراهم کنیم تا به چرا های نوجوانان و جوانان پاسخ دهیم که دراین راه مسئولیت فرهنگیان و رسانه ها از جمله صدا و سیما خطیرتراست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پروش البرز نیز گفت: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه درسال ۴۳ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ از جمله مناسبت های تاریخی این روز است.

فرشته فهمیده افزود: برای دانش آموزان محتوای آموزشی و تربیتی در خصوص گام دوم انقلاب، مناسبت های مذهبی و ملی، شهید حاج قاسم سلیمانی و حجاب و عفاف به صورت روزانه در کانال

معاونت پرورشی و فرهنگی در شبکه شاد بارگذاری می شود.

وی تصریح کرد: بصیرت افزایی در قالب گفت و گو در بستر شاد یکی از برنامه های پیش بینی شده برای دانش آموزان است.

وی غبارروبی و گلباران مزارشهدا، اجرای سرودهای دانش آموزی، نواختن زنگ استکبارستیزی، اختتامیه جشنواره خیبر و تجلیل از دانش آموزان برگزیده را از جمله برنامه های یش بینی شده برای ۱۳ آبان ذکر کرد.

فهمیده تاکید کرد: امسال نیز تلاش می کنیم تا برنامه ۱۳ آبان با شکوه کامل برگزار شود.

در این نشست اعضای ستاد به بیان برنامه ها و ایده های فرهنگی خود برای برگزاری هرچه باشکوه مراسم ۱۳ آبان درمدارس استان البرز پرداختند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق