رقابت آرسنال و پاری سن ژرمن برای جذب ستاره چلسی


رقابت آرسنال و پاری سن ژرمن برای جذب ستاره چلسی

جورجینیو هافبک چلسی نظر آرسنال و پاری سن ژرمن را برای روزهای پایانی نقل و انتقالات اروپا به خود جلب کرده است. نوشته رقابت آرسنال و پاری سن ژرمن برای جذب ستاره چلسی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رقابت آرسنال و پاری سن ژرمن برای جذب ستاره چلسی

پاری سن ژرمن و آرسنال در پی جذب هافبک چلسی در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۱
رقابت آرسنال و پاری سن ژرمن برای جذب ستاره چلسی

جورجینیو هافبک چلسی نظر آرسنال و پاری سن ژرمن را برای روزهای پایانی نقل و انتقالات اروپا به خود جلب کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیلی میل مدعی شد که دو باشگاه پاری سن ژرمن و آرسنال در نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۰ فوتبال اروپا برای جورجینیو هافبک چلسی تلاش می‌کنند.

آرسنال در تدارک چند خرید در روزهای پایانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا است و هوسم اوئار و توماس پارتی از اهداف اصلی این باشگاه به شمار می‌روند.

این در حالی است که ویلیان و گابریل ماگالاس هم خریداری شده‌اند و در صورتی که دو بازیکن یاد شده نیز به امارات برسند، باید گفت که توپچی‌ها عملکر خوبی در خرید بازیکن داشته‌اند.

اما در صورتی که هدف‌های اصلی میکل آرتتا برای خط میانی محقق نشود یک گزینه دیگر هم در رده‌های بعدی لیست سرمربی اسپانیایی حضور دارد و آن جورجینیو هافبک چلسی است.

این در حالیست که پاری سن ژرمن هم به خرید این هافبک ۲۸ ساله و ایتالیایی فکر می‌کند و احتمالا در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۰ فوتبال اروپا شاهد رقابت این باشگاه با آرسنال بر سر هافبک چلسی خواهیم بود.

چلسی با توجه به هزینه‌های هنگفت برای خرید بازیکنان جدید، دنبال راهی برای کاهش آن است. از این رو فرانک لمپارد قصد دارد چند بازیکن را که فرصت کم‌تری برای بازی خواهند داشت، به فروش برساند.

به نظر می‌رسد هر چند جورجینیو بازیکنی است که در مواقع حساس توسط لمپارد بکار گرفته شده، اما چلسی برای کم کردن هزینه‌های جاری خود مجبور به فروش او باشد.

این در حالی است که جدایی رودیگر و هادسون اودوی نیز قطعی به نظر می‌رسد. چلسی دیشب و در چارچوب دور چهارم جام اتحادیه انگلیس با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی از تاتنهام شکست خورد و اولین جام فصل را از دست داد.

با این حال آرسنال در لیگ برتر شرایط بسیار خوبی دارد و در جام اتحادیه نیز پنجشنبه یک دیدار حساس و جذاب را با لیورپول برگزار خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان