هواشناسی برای بوشهر رگبار پراکنده باران پیش بینی کرد


هواشناسی برای بوشهر رگبار پراکنده باران پیش بینی کرد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز و فردا بر روی دریا و سواحل و برخی نقاط مرتفع شرقی و جنوبی استان احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی توام با رعد و برق و تندبادهای لحظه ای و رگبار خفیف و پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرتا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در برخی ساعت‌ها بر سرعت جریانات جنوبی افزوده و در پی آن سواحل استان و خلیج فارس متلاطم خواهد شد.
وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعت‌هایی با وزش باد در برخی نقاط مه صبحگاهی، گاهی بر روی دریا و برخی نقاط مرتفع شرقی استان احتمال رشد ابر و وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالبا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و به صورت لحظه ای بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد لحظه ای در فراساحل گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۱:۰۹ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۶:۵۶ ، جزر دوم ساعت ۱۳:۵۴ و مد دوم ساعت ۱۹:۴۴ خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر