14 هزار بسته نوشت افزار و کیف دانش آموزی در استان بوشهر توزیع شد


14 هزار بسته نوشت افزار و کیف دانش آموزی در استان بوشهر توزیع شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل اجرایی فرمان امام (ره ) استان بوشهرگفت: بنیاد احسان وابسته به این ستاد در سومین سال متوالی 14 هزار بسته نوشت افزار و کیف مدرسه در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توزیع کرد.

به گزارش ایرنا، سید محمدحسن تقی زاده روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: از این شمار ۶هزار و ۷۰۰ بسته نوشت افزار و کیف از طریق اداره کل کمیته امداد استان و مابقی بسته ها نیز به وسیله گروه‌های جهادی، انجمن‌های خیریه و سمن‌ها و با مشارکت برخی خیران رایگان توزیع شد.

وی بیان کرد: ارزش بسته های نوشت افزار و کیف مدرسه در حال توزیع در استان بوشهر بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

تقی زاده گفت: نوشت افزار اهدایی به طور کامل ایرانی و با هدف حمایت از تولید داخلی، تقویت کارگاه‌های داخلی، طراحی مناسب و متناسب با سن دانش آموزان بوده وآنان را با اسطوره‌های ملی آشنا می‌کند.

مدیرکل اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر یادآورشد: در ۲ سال گذشته نیز ۱۲ هزار بسته کیف و نوشت افزار در این استان در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توزیع شده است.

وی اهدای ۱۶ هزار بسته معیشتی، ۱۶۰ هزار کیلو مرغ، ۷۰ هزار ماسک، ۲۶ هزار بسته کیف و نوشت افزار دانش آموزی، ارسال ۶۰۰ بسته غذایی و مواد ضد عفونی کننده برای مناطق سیل زده کنگان، اعزام تیم پزشکی گروه جهادی به مناطق سیل زده کنگان برای ویزیت و داروی رایگان، اهدای ۷۲ سری جهیزیه به زوج های جوان، اهدای ۲۰ عدد ویلچر، راه اندازی ۷ باب خانه ورزش احسان در مناطق کم برخوردار استان، پی‌گیری برای درمان ۵۰ زوج نابارور، خدمات درمانی برای هشت بیمار صعب العلاج و پیگیری درمان کشت حلزون ۵۰ کودک ناشنوا را از جمله خدمات اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان بوشهر عنوان کرد.

تقی زاده احداث و تحویل ۲۸ مدرسه، ساخت مسجد و خانه عالم و هشت پروژه آبرسانی، مشارکت در ساخت ۷۰۰ واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد با همکاری سپاه پاسداران و کمیته امداد و مشارکت در سایر طرح‌های اقتصادی با هزینه ای بالغ بر هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال را از جمله خدمات بنیاد برکت در استان بوشهر عنوان کرد.

تقی زاده یادآور شد: در زمان حاضر هزار و ۴۰۰ طرح بنیاد برکت در خصوص اشتغالزایی اجتماع محور خانوار روستایی در استان بوشهر اجرا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها